Kontronik regelaar + storingen??

Hallo,

Een medeclublid heeft het volgende voor met een electrozwever uitgerust met een brushless motor en Kontronik regelaar: afstandtest met
uitgeschakelde regelaar = normaal ; met ingeschakelde regelaar na +/- 35 meter zeer slechte of geen ontvangst.
Andere zender(s);ontvangers;ferriets ;geprobeerd altijd hetzelfde.
Geen andere regelaar gebruikt, de werking ervan schijnt normaal te zijn (tot op die +/- 35 m. afstand)

Iemand met dezelfde ervaring(en)

Mvg,
Paul Siemons

Welke regelaar is het? Een swing toevallig? Ik ben van plan om ook een kontronic regelaar te kopen (swing3000). Bij het nalezen van referenties op internet ben ik meerdere verhalen tegengekomen van storing op de ontvanger. De truc die dan vaak toegepast wordt is het solderen van een condensator (Elko) in de voedingsleiding naar de regelaar. Dit schijnt bij de meeste andere regelaars standaard ingebouwd te zitten.

Hier de link om eea na te lezen:

http://www.rc-network.de/cgi-bin/beitraege/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=12;t=000820

succes

Ook wel eens met andere electromodellen een afstandtest gedaan. Je schrikt er altijd van.
Is heel normaal. Bij meedre modellen bij mij.
Grote 4 meter zwever bij mij stoord bij afstandtest, maar gaat rustig naar 500meter zonder storing.
Volgens mij is het normaal.

Groeten Han.

Back