Kopen bij Cyberheli in azië

Discussie in 'Brandstof specifiek' gestart door Yves, 27 nov 2002.

  1. Yves

    Yves

    Lid geworden:
    27 nov 2002
    Berichten:
    368
    Locatie:
    Zwijndrecht (België)
    Yow modelbouwers

    Onlangs was ik wat aan het surfen rond model heli's en ik kwam op
    de site van cyberheli.com.

    wat mij direct opviel waren hun waanzinnige prijzen in HONG KONG dollars !

    omgerekend naar euro's is dit dus belachelijk, om maar een voorbeeld te geven, de futaba 9 : het topmodel voor omgerekend ongeveer 170 EUR
    tel daar nog belastingen, invoertaks en vervoer bij en je komt op maximaal 250 EUR voor een zender met servo's.

    Als je dan gaat zien wat dit type in europa kost dan val je achterover

    mijn vraag is dus simpel :

    => wat is het addertje onder het gras? of zijn ze echt zo goedkoop?
    => heeft er al iemand ervaring met deze online shop?
    => hoe zit het met voltages enzo? is het allemaal zo simpel als het lijkt
    => en terug : wat is het addertje ? het lijkt me te goed om waar te zijn

    groeten uit zwijndrecht => VLAANDEREN !

    Y
     
  2. Joost

    Joost

    Lid geworden:
    20 aug 2002
    Berichten:
    3.272
    Locatie:
    Veldhoven
  3. Bert

    Bert

    Lid geworden:
    22 aug 2002
    Berichten:
    1.491
    Locatie:
    almelo
    Eh, de prijzen staan in US dollar op de site. Het is dus wel even wat meer dan in je reken voorbeeld. Dan blijft het nog steeds veel goedkoper dan in Europa en Cyberheli is bij mijn club dan ook "clubwinkel" voor dure aziatische spullen.
     
  4. Yves

    Yves

    Lid geworden:
    27 nov 2002
    Berichten:
    368
    Locatie:
    Zwijndrecht (België)
    damn

    het was te mooi om waar te zijn ... ik wist het

    effe beginnen hoveren door dat lijnjte HONG KONG dollars op hun oude site ....

    Y
     
  5. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    cyberheli heeft uitstekende service en zeer snelle levering.
    het enigste addertje onder het gras zijn die diknekken in den haag die onze winkels belasten met allerlei onzin waardoor de prijzen door het dak gaan.

    koop je bij cyberheli (ofdan wel bij welke andere goedkope internetwinkel dan ook) dan bespaar je vele euro's, ZELFS als je daar de invoerbelasting bijtelt.
    trouwens, 5 vd tien pakketten worden niet eens onderschept door de douane.

    nadeel is, dat je bv als je garantie zou moeten claimen, dat je dan je spullen op moet sturen.
     
  6. Module

    Module Guest

    Bij Cyberheli kopen.

    Ik wil bij ( Cyberheli ) een helikopter en een zender kopen maar durft het nog niet aan.
    Geen idee wat ik nou moet doen. Betaal ik nou het bedrag plus verzendkosten en moet dat dan vooruit? Hoe zit dat dan met de invoersrechten? Krijg je dan naderhand nog een rekening? Blijft het dan nog wel aantrekkelijk om bij Cyberheli wat te bestellen?
    Wie kan me een duidelijk antwoord geven of, wie heeft er ervaring met Cyberheli? Maar dan wel hoe het is verlopen....
    Wie kan me wat meer en vooral, precies vertellen, over een aankoop bij Cyberheli?
    Bedankt heren Heli-Piloten.
     
  7. Huey_Pilot

    Huey_Pilot

    Lid geworden:
    22 dec 2002
    Berichten:
    81
    Locatie:
    Hillegom
    Gewoon bestellen met CREDITCARD via hun secure orderpage en ongeveer 3 dagen later wordt het geheel thuisbezorgd.
    Mocht je invoerrechten moeten betalen dan zal je die wanneer het bezorgd wordt aan de deur moeten betalen.
    Heel makkelijk en je bespaard een hoop geld. :lol:
     
  8. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    zojuist weer een bestelling weggedaan naar cyberheli voor een raptor 30 v2 geheel compleet met motor, servos ontvanger,gyro de hele rataplan.
    ik heb er 100% vertrouwen in dat het nu weer snel en prima opgelost wordt, hun service is uitstekend.
    mijn creditcard word berekend voor het bedrag waarvoor je besteld hebt incl de shipping kosten. (75 usd voor een heli + acc)
    paar dagen later word het thuis bezorgd.
    mocht je door de douane gecontroleerd worden dan kan het zijn dat je invoerrechten moet betalen maar cyberheli doet er altijd een creatieve bon bij met laag bedrag, dat je daarover maar belasting hoeft te betalen.
    het is hoe dan ook dik goedkoper dan in nederland.

    ik persoonlijk heb er goede3 ervaringen mee, en alle mensen die ik verder ken idem.

    gerard
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    mooi dingetje, heb hem even opgezocht op internet, wanneer gaat ie de lucht in?
     
  10. Gerard_nl

    Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 sep 2002
    Berichten:
    15.817
    Locatie:
    eindhoven, El diablo.
    als ie klaar is he, duurt nog wel even, een helicopter goed bouwen is nog niet zo simpel. alles moet gebalanceerd en uitgeklokt worden zodat ie niet bij de eerste vlucht al uit elkaar slingert.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    klopt! zal wel een dikke beschrijving bij zitten!
     

Deel Deze Pagina