Kopen bij Hobbyjapan2000

Hallo,

Hebben jullie ervaring met kopen van spullen bij de website van Hobbyjapan2000.

Als ik daar iets bestel moet daar dan importkosten op betalen ?

Ik wil mij een goedkope dragonfly kopen van om en bij de 124 dollar verzendingskosten inbegrepen.

Thnx
Dflyer

Voor dat je iets ga kopen, kijk eerst even rond in dit forum ( voors en tegens )
Df heli's zijn ook wel dichterbij te verkrijgen, maar je kunt ook besluiten voor een andere heli te gaan.
Ge moet maar kijken. :wink:

Hey Pjoeter,

Ik weet het wel hoor van die andere heli's, maar 't is gewoon een helitje om thuis wat mee te vliegen.

Dflyer

Nog een keertje dan :roll:

Alles buiten europa en hoger dan 22€ moet je Invoerrechten belasting (19%) Douane rechten (modelbouw: 0,6%) en inklarings kosten (9 - 15€) betalen over de waarde inclusief verzendkosten.
Wordt je niet gepakt heb je geluk.

Dus jou pakje van 124 dolar gaat met pech:

124$=95€ + 22,80€ + 0,75 + 15 = 133,54 kosten. (verzendkosten niet meegerekent in het sommetje!)

Satoer zei:
Nog een keertje dan :roll:

Douane rechten (modelbouw: 0,6%)

De laatste bestellingen die ik uit HongKong, Taiwan en China heb gedaan had ik geen taric opslag.

Ze zijn dat hele systeem op de heling aan het gooien vlogens mij want de site waar ik dat altijd op opzoek is gedeeltelijk offline.

( http://europa.eu.int/comm/taxation_customs/dds/cgi-bin/tarquer?Lang=NL )

Waar je wel rekening mee moet houden is de verzendkosten, Op de eksy was dat $40. Ook hier betaal je btw over. Dus je betaald over het hele bedrag wat je hebt betaald met bijvoorbeeld Paypal.

Ze zijn overigens wel snel daar, ik had mijn pakket (met rekening van 48 euro) binnen een week in huis.

gr Remco

Hallo,

De 124 dollar waar ik het over had was reeds met verzendingskosten erbij !!

Dus eigenlijk valt het al bij al nog mee.

Ik heb destijds iets besteld uit hongkong en daar heb ik totaal niks van importkosten moeten betalen en dat pakket ging over ongeveer 170 euro.

Mogelijk moeten we een inkoopactie starten de Dragonfly kost by afname van 12 stuks incl including the DHL transportation fee USD85,- Lijkt me zeer interesant maar 12 is wel een beetje veel, iemand interesse??

Die is wel betrouwbaar, komt mijne ook vandaan, maar het kan dus goedkoper.

hey maar hoe betaal je dan in euro's of in dollars en kan het ook via de bank betaald worden
Ruben :?

Back