Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor dat je iets ga kopen, kijk eerst even rond in dit forum ( voors en tegens )
Df heli's zijn ook wel dichterbij te verkrijgen, maar je kunt ook besluiten voor een andere heli te gaan.
Ge moet maar kijken. :wink:
Alles buiten europa en hoger dan 22€ moet je Invoerrechten belasting (19%) Douane rechten (modelbouw: 0,6%) en inklarings kosten (9 - 15€) betalen over de waarde inclusief verzendkosten.
Wordt je niet gepakt heb je geluk.
Dus jou pakje van 124 dolar gaat met pech:
124$=95€ + 22,80€ + 0,75 + 15 = 133,54 kosten. (verzendkosten niet meegerekent in het sommetje!)
Waar je wel rekening mee moet houden is de verzendkosten, Op de eksy was dat $40. Ook hier betaal je btw over. Dus je betaald over het hele bedrag wat je hebt betaald met bijvoorbeeld Paypal.
Ze zijn overigens wel snel daar, ik had mijn pakket (met rekening van 48 euro) binnen een week in huis.
Mogelijk moeten we een inkoopactie starten de Dragonfly kost by afname van 12 stuks incl including the DHL transportation fee USD85,- Lijkt me zeer interesant maar 12 is wel een beetje veel, iemand interesse??