Kopen en betalen in buitenland

• Topicstarter Topicstarter edwinmercedes
  • Startdatum Startdatum
Je zegt: het is niet te vertrouwen. Goed er is kennelijk iets misgegaan, maar je hebt je geld terug.

Mijn conclusie is dan toch dat het te vertrouwen is? Je hebt je geld toch terug?

Maak je geen illusie over het betalingsverkeer. Als ik wil kan ik morgen 1000 euro van jouw rekening afschrijven middels een automatische incasso, nu ja, er vanuitgaande dat dat saldo er is :P

De controle van de banken hierop is nagenoeg non-existent. Elke gek kan zomaar geld van jouw rekening afschrijven, no questions asked.

Je kunt het dan wel laten storneren (terugstorten) en dan heb je het weer gewoon terug.

Is dus exact hetzelfde als wat nu bij paypal kennelijk gebeurde.

Met andere woorden: Paypal is niet meer of minder betrouwbaar daarin dan je bank..

Het geld is wel terug, maar op mijn paypal rekening en niet meer op de bank. Terugstorten op mijn bank kost geld. Op die manier betaal ik dus voor een transactie die ik zelf niet heb gedaan, dat vind ik slordig van ze.

Dat is niet waar. Terugstorten op je bankrekening kost geen geld. Althans, ik zit bij de Rabobank en dan kost het geen geld, volgens mij bij andere banken ook niet hoor.. als dat wel geld kost, ligt het aan de bank..

hey jongens, ik heb net ook een paypal rekening aangemaakt maar nu blijkt dat ik alleen een maestro kaart heb in plaats van master of visa, moet ik nu iedere keer eerst het geld op de paypal rekening storten van mijn eigen rekening ? voordat ik kan betalen ?

Lees dit topic even GOED DOOR!

Nee, je hoeft geen geld over te maken, alleen je bankrekening te koppelen....

lees jij dan ook eens even goed, als ik mijn kaart koppel aan de paypal rekening moet ik MASTERCARD of VISA hebben en ik heb maestro,

dus moet ik wel geld over maken op die rekening ?

of is er een andere manier

EDIT: oeps sorry M7H ik heb alleen bij het aanmelden dit geprobeerd, ga ik er verder in mijn profiel kan ik mijn bankrekening zelf koppelen,

danku en nogmaals sorry

Laatst bewerkt:
graag gedaan.

Duurt wel ongeveer een week in totaal voordat je rekening echt gekoppeld is....
Maar geld overmaken naar paypal duurt ook lang alvorens het bijgeschreven is en je je betaling kunt doen....

Nu is het dus een kwestie van 1 keer een weekje wachten totdat de koppeling geactiveerd is en je kunt daarna online betalen met een paypal saldo van 0,-
Paypal zal na elke online betaling meestal de volgende dag dan automatisch het naar euro omgerekende bedrag van je rekening afschrijven...

Uiteraard vergt deze koppeling wel enige zorgvuldigheid van jou kant met je email adres en wachtwoord welke je voor paypal gebruikt. (ik heb een eigen domein, dus heb een ongelimiteerde hoeveelheid emailadres namen die ik kan bedenken en ook geregeld wijzig in paypal)

Laatst bewerkt:
Back