kopen in buitenland

• Topicstarter Topicstarter walkerapiloot
  • Startdatum Startdatum
W

walkerapiloot

Guest
Hey hallo
ik zag via dit forum dat er veel goedkoper kopen is in buitenland...
echter zie ik vaak dat er dan alleen via paypal of creditkaart betaald kan worden.|
zijn er ook shops bekend met bank/giro gegevens waar ik heli's goed betaalbaar zijn?

Nooit betalen via jou eigen rekening.
Je krijgt geheid problemen ,want er is geen bemiddelings tussen bedrijf/persoon zoals een paypal bijvoorbeeld, voor als er iets verkeerd gaat.
Ook niet kopen bij bedrijven die geen paypal hanteren.
Het kan maar zo zijn dat ze hun paypal acount kwijt zijn geraakt door oplichting.
Paypal geeft aan dat dit gecontroleerde bedrijven zijn, die nauwelijks of geen klachten veroorzaken.

Een paypal acount is simpel aan te maken, en kan tegenwoordig rechtstreeks aan een bankrekening gekoppeld worden.
Zorg er wel voor dat dat dan niet een lopende bankrekening is.
Maak je bedrag over naar een andere eigen bankrekening waarop je niet rood kunt staan.
Vanaf deze rekening kun je dan zo via paypal de verkopende partij betalen.
Mocht er fraude op treden dan staat er niets op deze rekening.
En omdat je niet rood kunt staan kunnen ze ook niets opnemen.

De veiligste manier van kopen in het buiteland.

succes

Jup johnhobby ken ik. Heb er zelf geen ervaring mee, Maar als je hier en daar wat leest zie je een paar mensen die dat wel hebbeb, En die zijn eigenlijk altdijd positief over john. Dus ik denk wal dat hij betrouwbaar ETC. is.

soory als ik je topic kaap maar als ik naar amerika ga en ik daar een trex of mini titan ofzo wil kopen, waar meot ik dan op letten?

Kopen in het buitenland is zeker nu met de lage dollarkoers zeer interessant. Bij voorkeur bij shops die op de verpakking zetten 'toy parts' en dan een vrij laag bedrag erbij.

Zorg dat je altijd een factuur of iets dergelijks bijgesloten hebt, zoniet kan de douane je zending tegenhouden, en dan moet je een factuur overmaken, of een betalingsbewijs (vb Paypal afrekening). Daarop betaal je dan douanekosten.

En inderdaad, niets is sneller, makkelijker en veiliger dat Paypal. Echt een aanrader.

neem je ook bestellingen op haha??
heb nog wel een lijstje liggen haha

Ik denk dat ie daar zowiezo moet zijn...:rolleyes:
werk ofzo, schat ik in..
Heb geen idee wat en of je af moet rekenen (inklaren) op de luchthaven trouwens..
Je hoeft geen extra koffer mee te nemen, gewoon al je kleren over elkaar aandoen om plek te maken ;)

Eric

Als je word gepakt ben je zuur, behalve invoerrechten mag je afhankelijk van de pet van de douanier een boete voor poging tot belastingontduiking betalen. Verzenden is ook geen optie, het is in Amerika een federaal misdrijf om de inhoud (En de waarde) van een pakketje te verzwijgen of te verduisteren. Federale misdrijven worden zwaar bestaft in de States... Dus de meeste winkels zetten geen gift meer op het pakje. In Azie daarintegen hebben ze daar oud-Hollandsch Scheidt ;) aan en doen ze dat nog wel.
Overigens kun je je bankrekening ook aan Paypal koppelen, is zo gepiept. Heb je geen creddy (meer) voor nodig...

Groetjes,

Ton.

Heb zo,n 14 dagen wat bestelt uit de USA, netjes verpakt met zelfs de pakbon aan het pakket geplakt met de waarde goed zichtbaar zo'n 255 dollar. Kwam blijkbaar zo door de douane want ik heb niks bij moeten betalen.

Heb zo,n 14 dagen wat bestelt uit de USA, netjes verpakt met zelfs de pakbon aan het pakket geplakt met de waarde goed zichtbaar zo'n 255 dollar. Kwam blijkbaar zo door de douane want ik heb niks bij moeten betalen.

war heb jij dan betseld?
misschien een linkje??

Heb het gekocht via ebay. Zijn winkel op ebay is: “The Inethobby” maar hij heeft ook een gewone website InetHobby - Home hij beantwoord heel snel je vragen wel rekening houden met 8 uur tijdverschil. Wat ik gekocht heb is 1 gy401 futaba S9650 /tail servo3 keer HS-65HB servo’s en een lipo accu van 2200mah voor 255 usd toen ik het over heb gemaakt moest ik in euro’s 180 betalen incl. verzend.

Back