Heb je misschien een foto van de auto? (evt per mail gekregen toen je hem gekocht had oid.)
Iig mag een regelaar normaal gesproken niet in rook opgaan als je de accu aangesloten laat.
hierdoor zal de accu langzaam ontladen, en als je hem lang laat staan kan de accu diep ontladen worden. maar in de hens vliegen mogen ze normaal niet.
Als de auto aan staat, en de zender is uit. kan deze er ineens vandoor gaan. Als de auto uit staat, zou dit normaal geen probleem moeten zijn. maar het is wel veiliger om de accu los te koppelen.
Is er buiten gereden met de auto? dan zou het condens of smeltwater kunnen zijn. (dit laatste is m'n vader eens overkomen met een Novak HV regelaar.
Iig als je een standaard motortje er in hebt zitten, zou ik gaan voor een Traxxas XL5 regelaar. deze is standaard gewoon waterdicht. heeft 1 aan knopje, en om hem uit te zetten trek je de stekker van de accu los. veel simpeler als dat zijn ze er niet.![]()
een foto van het profiel:
Laatst bewerkt door een moderator: