Hoi, ik heb weer ruzie met mijn brandstof model, ik kreeg de motor heel even aan de praat, maar bleef niet lopen. Toen maar de brandstof leidingen vervangen voor nieuwe en een nieuwe gloeiplug erin, maar de motor wil gewoon helemaal niet meer draaien, en de hobby begint nu meer leed dan plezier te worden. 
Bij het starten loopt er helemaal GEEN brandstof, in tegendeel, de uitlaat begint zelfs brandstof aan te zuigen!
Alleen door de uitlaat stevig dicht te houden begint de brandstof weer wat te lopen maar dat helpt niet om de motor überhaupt aan het draaien te krijgen. Ik ben echt ten einde raad.
(Gloeiplug is ok, de starter geeft aan wanneer deze niet werkt. En heb al meerdere gloeipluggen geprobeerd.)
Ik wou ook het volgende voorstellen, als niemand echt een spot-on oplossing heeft, zou ik willen vragen of het mogelijk is dat iemand langs komt om naar de auto te kijken om te zien of ze het probleem kunnen achterhalen, want ja, dit is gewoon niet leuk meer.

Bij het starten loopt er helemaal GEEN brandstof, in tegendeel, de uitlaat begint zelfs brandstof aan te zuigen!

(Gloeiplug is ok, de starter geeft aan wanneer deze niet werkt. En heb al meerdere gloeipluggen geprobeerd.)
Ik wou ook het volgende voorstellen, als niemand echt een spot-on oplossing heeft, zou ik willen vragen of het mogelijk is dat iemand langs komt om naar de auto te kijken om te zien of ze het probleem kunnen achterhalen, want ja, dit is gewoon niet leuk meer.
Laatst bewerkt: