KST DS115MG Trex 450 cyclic servo

wat ik trouwens wel zag, dat ik pitch aileron en elevator in de swash mix weer moet omdraaien dus van min naar plus en vice versa.. kan dit aan de nieuwe servo's liggen?

zo, ze zitten erin en alles in netjes weg gebouwd! rete snel en super accuraat in vergelijking met de ds410m. jr ziet je stick uitslag echt perfect synchroon lopen, veel directer dan de ds410m. inbouwen was zo gebeurd, instellen viel ook mee en alles draait weer.

uvady4yp.jpg

ail en pitch draden lopen net vrij!

e9a6aban.jpg

3u7y4eqa.jpg

suc6 met de nieuwe servos maar dat zal wel lukken heb nu 2 heli's met soortgenootjes en ben er zelf meer dan tevreden over. en dat is zelfs rondom dus ook op de staart:D

Heb meteen een kst staart servo besteld in Duitsland om te kijken of deze beter is dan de s9257

azygezu3.jpg

Servo Type:
Digital

Gear Type:
Titanium

Stall Torque:
4.60Kg.cm at 6.0V, 5.50Kg.cm at 7.4V, 6.50Kg.cm at8.4V

Speed:
07sec at 6.0V, .06sec at 7.4V, .05sec at 8.4V

Voltage Rating:
6V to 8.4V - Coreless Motor

Dimensions
35.5 mm wide x 15 mm thick x 29.5 mm high

Weight
35 g

daar is de hobby ook voor, omdat het leuk is en wat nieuws proberen bijft ook altijd een uitdaging.:-)

gisteren die 450 van mij laten testen door iemand die echt kan vliegen want die geloofde het van de servo's niet en vond het maar vreemd zo'n kleintje pils voor de staart icm met zon cheapy gyro :cool:

Nou hij heeft de test meer dan genoeg doorstaan :mrgreen: en hij kon het niet geloven. Avh voor mijn vliegen is het zeker meer dan zat

Oh heb al op youtube met 3x kst ds215hv en 1x ds515mg in een dominator hard 3d zien doen en dat kan ik niet.. Hij was niet heel goedkoop 4 tientjes met korting maar vindt het gewoon leuk. ook omdat ik hier op het forum nog niemand over deze servo's heb gehoord. vraagt iemand nu voor servo's voor de 450 zal ik de turnigy's tgy 306g of kst ds115mg/ds215hv aanraden. boven de standaard ds410m.
De kst's komen dan ook rondom de 250.. gewoon omdat het kan! leuk man zo'n hobby!

filmpjes zijn leuk maar das 1 moment van de vele vluchten heb ook houten zelfbouw helicopters zien vliegen zegt mij niks moet het zelf zien.

En vwb die servo's en de Emax 9256HV dan ;-) behalve het rubbertje van de SR niks mis mee:mrgreen: en heb het zelf gezien gisteren op mijn eigen heli dat hij meer kan dan ik ooit zal kunnen.

Ik ga ze ook waarschijnlijk ook op een 250 proberen weet alleen nog niet welke want de test 250 gaat deze niet slikken ben ik bang voor die wil het liefst analoge hebben op de cyclic.

vandaag eindelijk voor het 1st de 450PRO met nieuwe kst servo's uitgelaten, wat een verschil met de ds410m's zeg die kst ds115mg. De staart is ook zo strak met die kst ds525mg, strakker dan de ds520 en soepeler sturend dan de futaba s9257 als je het mij vraagt maar.. het is allemaal net nieuw. ik ga het seizoen er lekker mee uitzingen. heb vandaag een lege logo 600 kit gekocht en moet mijn setup nog bij elkaar sprokkelen. De esc wordt een yep, sowieso, maar misschien ga ik wel voor de kst ds725mg op de swash. en de kst ds805x op de tail. ik ga lekker nog de 450 goed testen en ik zal mijn bevindingen hier plaatsen.
tot nu toe is vooral smooth het woord dat in me opkomt bij het vlieg gedrag van de servo's! Goed gevoel dus!

Back