kunstgras MAC vlijmen

whaaaa fok zeg weer tapijt er bij
jammer dit
tapijt zuigt bigtime
joey

Zalig hoe iedereen er zo in kan opgaan zonder te weten waar het kunstgras voor dient :-)

Misschien willen ze gewoon een kunstgras mascotte/voodoo pop maken om naast het podium te zetten :-D:-D Of een afscherming aan de haag zodat sommige domme mensen er niet meer in kunnen rijden :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Trouwens, er ligt nu ook al tapijt op de jumps, dus waarom zou dat nieuwe kunstgras de baan volledig gaan bedekken?

Discussieer nog maar wat voort :rolleyes:

Even voor de duidelijkheid, dit is voor de open stukken zodat we minder/niet hoeven te maaien. Niet voor de baan zelf, ok de springbulten die nu ook al tapijt zijn:):)

Ik had dan ook via via al wat info hierover gekregen, maar vond de discussie wel grappig dus wou het aan vlijmen zelf overlaten om de nutteloze discussie nog wat te verhitten of niet :-D

Heel wat hernia's later ligt het meeste kunstgras op zijn plek! Nog bijsnijden en wat andere dingen, en we zijn een heel eind in de goede richting.

Hopen dat we daarna voorlopig kunnen blijven rijden! :rolleyes:

Ik ben er weeste kijken een paar dagen geleden.
Eigenlijk lag overal al kunstgras het moet alleen nog afgesneden worden op een aantal plekken. Ook zal denk ik de "rijbaan" op de bulten nog even duidelijk gemarkeerd moeten worden ofzo want nu ligt er 1 grote groene deken over de bulten en het gehele middenstuk van de baan, waardoor er weinig contrast is tussen de bulten en het gras ernaast.

Back