Kustwacht cutter stan patrol 4207 *fotos romp!

Cheeta,

moet je inderdaad 5cm overbruggen tussen je motor en de schroefas?
Je kunt dan bv. 2 rotex koppelingen nemen (zie bv de conrad gids) en tussen deze 2 een stukje as monteren (zilverstaal bv)
Op deze manier kun je grotere stukken overbruggen, terwijl je ook nog eens een hoekverdraaiing en verschuiving kunt accepteren. Uitlijnen blijft nodig, maar wordt minder kritisch.

Als je een plaatje nodig hebt van wat ik bedoel, moet je het maar even melden.

Wim

heb liever zelf een draaibank,, alleen kosten plaatje en de ruimte..

nu moet ik steeds 1 week wachten enzo.

Of de foto is te groot, of er gaat anders iets niet goed want ik kan er geen wijs uit worden,uit de foto dan he :oops:
M V G
Frederik :D

zijn de stabilisatie vinnen, dit heeft de nederlandse kustwacht wel hget schip dat ik bouw van de nederlandse antillen heeft dit echter niet

If my english or nederlands will be better - i would explain more :wink: :lol: :wink: :lol: :wink:

@cheeta - nee! It´s to expensive for the (little) action 8)

okay :wink: im just lucky i dont have them cause if you want to move them you have another maybe possible leak in the hull,, i only have the rudders and axles. i hope i get epoxy fast so i can finish the hull.. and get out unnecesarry pieces to make more space in it but i can already place 2 7.2V accu packs. going to get some 7.2V and 6000mAh so that must be more then enough for this engines. i cant put a lead accu in it cause the weight of it nimh are better for me and i dont need a lot....

just some lights rudders engines and something for the (anker) dont know the english word for it,,,

de koppelingen laten helaas wat langer op zich wachten :(.... de centreerpunt voor de draaibank bleek krom te zijn :evil: dus dat wordt wachten tot volgende week,,,,

oke ik ga eerdaags bij conrad bestellen echter zit ik nog in twijfel tussen 2 typen moters

de

SP3657-30 en de SP3650-65

Code:
Specs           V       A      RPM    Ncm    W    Eff%
SP3650-65   3-9    1,7    4500    1,25   5,8    55
SP3657-30   3-12    8     8800    4,00  35,0   65

dit komt op een accu van 7,2V 6Ah. let wel er komen 2 moters parallel in de gegevens hierboven zijn per stuk en onder maximale belasting

Back