Kyosho afstellen regio midden Limburg

wow echt wat onzin allemaal ik vraag alleen wat betekend hsl lsn?
kunne jullie niet gewoon zo vriendelijk zijn om gewoon te zeggen zonder te zeiken
noemen jullie mij lui maar zelf ook niet ff zeggen

Laatst bewerkt:
Berend,

Verdiep je eerst eens in de materie en stel daarna vragen.
Als je zelf wat moeite doet om het te lezen en je hebt daarna vragen, dan helpen we je graag.

M.v.g. Mark

Volgens mij ben jij toch één van de luiste newbies tot nu toe, de meesten lezen de stickies wel als dat aangeraden is..

Nou vooruit: High/Low Speed Needle

wow echt wat onzin allemaal ik vraag alleen wat betekend hsl lsn?
kunne jullie niet gewoon zo vriendelijk zijn om gewoon te zeggen zonder te zeiken
noemen jullie mij lui maar zelf ook niet ff zeggen

En met een beetje zoeken en vooral lezen van de stickies had je dat zelf ook kunnen vinden .....

En met een beetje zoeken en vooral lezen van de stickies had je dat zelf ook kunnen vinden .....

ja fijn voor jouw maar dat is al gezegt
ik weet het nou wel;)
maar weetje door mensen zoals jij gaan mensen niet eens meer vragen stellen.
al dat gezeik is helemaal nergens voor nodig:(
als jij dat nou toevallig weet dan ken je het toch gewoon ff optype
this nog meer moeite om te vertellen waar ik moet kijken...
en trouwens het word er ook niet gezelliger van op dit forum
ik snap niet dat mensen zo moelijk doen om 1 vraag die jullie waarschijnlijk zo uit je kop weten
kijk als het nou een hele beschrijving was van wat ik vroeg ja oke verwijs me dan naar een ander topic maar om nou moeilijk te doen om de betekenis van 2 afkortingen ik snap niet waar jullie moeilijk om doen;)

Zoals al door andere mensen is verteld ..... Het gaat om het nogal luie gedrag wat een hoop mensen vertonen als ze een vraag stellen ....

Vaak (en ook nu) is het iets wat je met een heeeel klein beetje moeite zelf ook uit kunt vinden ..... En dat is gewoon iets wat de mensen hier verwachten , dat je er zelf ook een beetje moeite voor doet om iets te leren hier ....

Is het nou een echte vraag zal er niemand moeilijk doen om antwoord te geven ... Dit was vrij simpel zelf op te zoeken....

Zoals al door andere mensen is verteld ..... Het gaat om het nogal luie gedrag wat een hoop mensen vertonen als ze een vraag stellen ....

Vaak (en ook nu) is het iets wat je met een heeeel klein beetje moeite zelf ook uit kunt vinden ..... En dat is gewoon iets wat de mensen hier verwachten , dat je er zelf ook een beetje moeite voor doet om iets te leren hier ....

Is het nou een echte vraag zal er niemand moeilijk doen om antwoord te geven ... Dit was vrij simpel zelf op te zoeken....

dat er in jouw leven nou allemaal luie mensen rond lopen wil niet zeggen dat iedereen lui is
dat jullie nou de heledag de tijd hebben om die onzin op te zoeken kheb wel wat beters te doen dus daarom vraag ik het om het antwoord snel te weten maar dit duurt alleen maar langer schiet niet op zo

trouwens ik stop met deze onzin discussie ;)

Laatst bewerkt:
dat er in jouw leven nou allemaal luie mensen rond lopen wil niet zeggen dat iedereen lui is
dat jullie nou de heledag de tijd hebben om die onzin op te zoeken kheb wel wat beters te doen dus daarom vraag ik het om het antwoord snel te weten maar dit duurt alleen maar langer schiet niet op zo

Dat is een goeie instelling voor hier op het forum :thumbsup: ....

Daar ga je het nog ver mee schoppen hier .... :nooo:

Hoop dat je hier wat mee kunt, dit is niet om je af te zeiken. Als je iets zelf leest onthoud je dat ook veel sneller en het beste is om het 2 a 3 keer te lezen zodat je nog sneller begrijpt wat er geschreven staat.

De toverwoordjes in dit verhaal zijn interesse en zelfstudie, 2 heel belangrijke eigenschappen waarmee je de materie makkelijker en sneller eigen maakt. Ik mag aannemen dat je met proefwerken op school ook niet de antwoorden in je schoot geworpen krijgt.....

Zo, ik heb een dag niet gekeken en al 30 off topic reactie's!

Zelf heb ik de stickie's uiteraard ook al doorgenomen en geprobeerd hem af te stellen volgens de fabrieksinstellingen maar hij blijft hoog in toeren lopen en dit lijkt me gewoon niet goed voor de motor omdat hij nog ingereden moet worden, als hij al ingereden was had ik deze vraag ook niet gesteld maar gewoon gedraaid tot het werkt.

Ik denk dat het aan de afstelling van de lsn ligt en deze fabrieksinstelling staat helaas niet vermeld.

Maar als ik al meteen reactie's krijg van je heb niet alles gelezen is dit een beetje jammer, ik ben gewoon bang dat hij vast loopt omdat hij zo hoog in toeren blijft lopen.

Laatst bewerkt:
Onze motoren lopen wat harder stationair als een gewone 1:1 auto ... Hou daar ook rekening mee ;) Dat is gewoon een eigenschap van nitromotoren ...

Zolang de auto niet uit zichzelf weg begint te rijden is er niks aan de hand....

De wielen blijven echt niet staan, als ik aan de stationairschroef draai slaat hij af en zet ik hem ietsjes hoger dan draaien de wielen als een gek rond.
Geef ik gas als hij dreigt af te slaan dan blijft hij hoog in toeren hangen.

Zo we gaan weer on topic gelukkig.:D

Zet dan alle naalden op de fabrieksafstelling..... HSN het aangegeven aantal slagen uit , de LSN gelijk met de behuizing en de stationair zo dat ie 1mm open staat bij stationair/rem.

Draaien de wielen ook als de auto op de grond staat ? Met andere woorden rijd ie weg..

Of is dat alleen als je hem oppakt :?:

De wielen draaien ook als de auto op de grond staan.

Ik zal morgen nog eens proberen met de LSN gelijk aan de behuizing en laat hier nog weten of hij dan goed loopt.

Dan zou ik toch ook de koppeling voor de zekerheid nog ff nakijken ... Als het veertje gebroken is of iets dergelijks gaat de auto ook gelijk aan de haal al staat de motor stationair goed afgesteld.....

Back