Kyosho bleustreak

• Topicstarter Topicstarter sparco
  • Startdatum Startdatum
S

sparco

Guest
hey allemaal
ik heb een vraagje over de bleustreak van koyosho ,is deze een goede boot kan men er iets uithalen van snelheid ,ben zelf altijd met heli's bezig geweest en kan nu men x400 heli ruilen met een kyosho boot 2.5cc
wie kan me meer info geven over deze boot .

grts Tom

Het is een leuke boot, maar verwacht geen hoge snelheden...

en volgends mij is je heli meer waard dan die boot...

John

Fuzzy zei:
Het is een leuke boot, maar verwacht geen hoge snelheden...

en volgends mij is je heli meer waard dan die boot...

John

dat is zeker waar...
voor z'n heli kan je vele leukere boten mee verruilen.

greetz jaimy

thx voor de info ,ik ga het dan maar niet doen :D
en men heli verkopen en ander bootje zoeken ,
ik heb al een oogje op een kyosho Lamborghini C-1 CAT
dat zal dan wel wat beter zijn .

bedankt allemaal voor de info .

Lamborghini C-1 Cat is wel leuk beginners bootje MAAR de meeste mensen die hem hier op het forum hebben, verkopen heb volgens mij al best snel omdat doordat de romp van ABS is, je geen betere motor etc. er in kan doen.

de c1 cat is leuk voor beginner's
je kan er weinig aan opvoeren..
een ander propje en misschien een iets krachtigere motor als wat er in zit.
maar daar blijft het ook bij.
verder heeft de romp wel wat kwaaltjes/kinderziektes.

kijk eens naar boten van
hydromarine
mhz
hopf
etc etc

greetz jaimy

sparco zei:
thx voor de info ,ik ga het dan maar niet doen :D
en men heli verkopen en ander bootje zoeken ,
ik heb al een oogje op een kyosho Lamborghini C-1 CAT
dat zal dan wel wat beter zijn .

bedankt allemaal voor de info .

Ik zie dat je een oogje hebt op de Lambo boot. Deze verkoop ik niet om de reden die hier boven staan.

De boot vaart erg leuk voor de prijs. Met ruigwater wordt de pret nog leuker. De uitbreidings mogelijkheden zijn er wel degelijk. Zo kan je er een 7,5 cc blok inzetten. Alleen moet je de binnenkant van de boot versterken met polyester.

De reden waarom ik hem weg doe, is omdat mijn oog op een andere boot is gevallen. Eigenlijk te snel gekocht... :oops: maar heb zeker genoten van deze boot. Hij is in nieuwstaat.

Het blokje heeft inmiddels 3 liter nitro gekregen en is ingevaren. Ik bied hem je aan voor 375 euro ( nieuwprijs = 339,00) Daarbij krijg je de startset, 2 gloeipluggen, 2 servo's, een 2500 mAh accu + laadstekkertje, 2,5 liter 20% nitro. Tevens heb ik de standaard prop (38mm), de 40mm en de 45mm. (45 = best voor ruiger water)

Als je in het bezit bent van een zender hoef je alleen de ontvanger in te bouwen en kun je direct gaan varen.

Intresse? Stuur mij een pm.

Met vriendelijke groeten
Jordy

Back