Kyosho.de

Heeft iemand toevallig het email-adres van de verkoop-afdeling van Kyosho.de? Volgens mij liggen die gasten te slapen ofzo?
Zover ik op hun site kon zien stonden er 2 email-adressen. Die hotline adres en het adres voor kwc. Op hotline had ik al gemailed maar krijg daar gewoon geen antwoord op.

Ook is het jammer als je daar wat besteld je status van je order niet kan bekijken. Nu weet je niet of de betaling binnen gekomen is, order verwerkt is, order verzonden is.

Iemand ervaringen met Kyosho.de?

ik heb er ervaring mee, werkt prima. Ze zullen het wel even druk hebben gehad daar met de Kyosho Masters die net zijn geweest. Je hebt toch een bevestigingsmail van je bestelling gehad? Trouwens, alles wat je daar besteld kan je ook gewoon via de winkel in nederland bestellen, net zo duur maar scheelt in je verzendkosten en betalen naar het buitenland..........

Dit?

Code:
Vielen Dank für Ihre Bestellung bei Kyosho.

Ihre Bestellung ist wie folgt bei uns eingegangen:

Bestellnummer:      18364
Datum:              22-May-2007:23:40
Bestellstatus:      In Arbeit

Ihre Rechnungsadresse:

.....

Er onder welk adres ie heen moet en welke dingen je besteld hebt. Vindt het jammer dat je nergens de status kan bekijken. Ik heb met creditcard betaald, dus ik kan ook niet op de bank tjekken of het geld er al afgehaald is, omdat je maandelijks creditcard-afrekening krijgt.

Maar jij hebt toevallig niet ergens een email-adres waar ik de verkoop-afdeling kan bereiken?

Sales@kyosho werkt niet. Heb ik al uitgeprobeerd :)

Code:
Reporting-MTA: dns;kyoshode.dyndns.org
Received-From-MTA: dns;smtp-1.orange.nl
Arrival-Date: Tue, 29 May 2007 19:27:10 +0200

Final-Recipient: rfc822;sales@kyosho.de
Action: failed
Status: 5.1.1

Matthijs NED 469 zei:
hotline@kyosho.de zou moeten werken, hoe lang geleden heb je gemaild? Ik heb ook wel eens gemaild met ze, kan paar dagen duren.
Zaterdag 26 mei heb ik de hotline gemailed of de betaling binnen was. Tot nu toe geen antwoord gehad. Heb wel een mailtje in engels geschreven omdat ik geen duits kan. Ik ga er toch vanuit dat een internationaal bedrijf zoals Kyosho meerdere talen kan beheersen/begrijpen?

ja jemig, zaterdag zijn geen kantooruren, maandag ook niet = pinksteren (ook in Duitsland) en vandaag is het de eerste werkdag voor ze. Ze hebben vast meer mailtjes af te handelen, beetje meer geduld mag ook wel hoor.......

Back