kyosho drx of hpi wr8

• Topicstarter Topicstarter blablap9
  • Startdatum Startdatum
B

blablap9

Guest
hallo ik heb een vraag ik wil graag gaan rallyen met een nitro auto. maar welke?
mij lijken de kyosho drx of hpi wr8 3.0 wel leuk.

wat vinden jullie of heeft iemand ervaring?

kyosho staat heel hoog qua professioneel rc racen maar ik weet niet of dat ook zo is met "fun" rc. ik zou een keuze maken tussen kyosho en hpi

We hebben afgelopen weekend de DRX tijdens de KWC in Lostallo zien rijden en het is een zeer leuke auto om heerlijk mee te crossen.

Zelf hebben we van Kyosho Duitsland een demo model gekregen en iedereen van de KWC is laaiend enthousiast erover.
Ook willen we een klasse voor deze auto's gaan opzetten bij de KWC (Kyosho World Cup) in Nederland.

M.v.g. Mark

hoi en bedankt voor de reacties!
Die thunder tiger is ook wel mooi! Iemand een idee waar ik deze in NL kan halen?

Elke winkel die Kyosho levert kan die voor je bestellen.
Geef anders even aan waar je woont. Kunnen we kijken of er een winkel in de buurt bij je zit.

M.v.g. Mark

Ik woon dichtbij Zwolle +- 5 km maar kon bij bijvoorbeeld pk alleen de demon flux vinden?

De Demon, is dat niet de VE ? In ieder geval is dat wat google mij dat doet geloven.

En flux is een benaming van HPI voor hun brushless

In Zwolle zit Quartel volgens mij nog. Je zou daar kunnen informeren alhoewel ik niet kapot ben van die zaak, maar dat is een persoonlijke mening. Ze hebben de DRX daar op de site staan.

M.v.g. Mark.

Roelof:
Ja de VE is inderdaad de benaming voor de elektrische drx.

Aanschaf van de auto zou je Idd met Quartel kunnen doen. (zelf ook gedaan).
Daarna de spare parts weg halen bij PK of RC twente.

Back