Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sorry ik heb hier 2 blikken met nitro van 2 liter en de ander 1liter ik had de ene met 2 l helemaal opgemaakt en de ene met 1l is voor de helft vol dus 0.5l daar komt het misverstand van.
Maar ik heb wat gespeeld met die HSN schroef en als ik hem inschroef en geef ik volgas dan gaat die auto niet zo goed je hoort dan een raar geluid . Als ik hem uitschroef is er geen kracht en gaat hij soms afslaan nu heb ik hem ongeveer in het midden afgesteld en als ik een paar druppels water op de cilinder kop doe verdampt die in 4 sec dat is dus goed. Dan loopt hij heel goed. Maar als er weinigsl brandstof in de tank is slaat hij af en als ik hem weer startdan gaat alle brandstof weg.
Dus als ik een hele tank vul slaat hij een keer af. Wie kan mij hiermee helpen?
Dat kan , maar is het niet. Ik las net de handleiding en er staat dat je hem helemaal moet inschroeven en dan 3 1/2 uitschroeven , heb ik gedaan en nu rijd de auto perfect. Bedankt dat je me wou helpen.
man man man, hoe oud ben je?
sorry ik ben een dyslect, maak wel meer fouten. maar ik erken ze zonder dat ik ga zeiken op een typ fout in jouw reactie.
ik zeur niet, ik geef een subtiele hint dat er een andere manier van oplossing vinden is.
dat een handleiding kwijt is kan, maar op internet staan ze vrij om te downloaden.
P.s Dankje voor het wijzen op een typ fout! Kan ik het aanpassen
Over de fazer motoren hebben we bij de KWC redelijk wat ervaring. Ze zijn lastig af te stellen, maar het is te doen. Het belangrijkste is dat de motoren het niet fijn vinden als ze iets te arm staan. Hoe hem wat aan de rijke kant en dan zal je motor het lang blijven doen
Van bijna alle apparaten die je in de handel kunt vinden kan je online manuals terug vinden en dus ook van RC modellen. Altijd gewoon even naar de site van de fabrikant gaan en de service/support buttons volgen.