Kyosho Inferno 7.5 problemen

niet lullig bedoelt, maar als iemand GOED wil beginnen, koopt ie niet iets van MP

Beetje algemeen bekend feit dat spullen daar erg mee, maar ook erg tegen kunnen vallen
heb je het budget niet voor de hobbywinkel, neem je ook bewust een keus om niet door te sparen..
of om geen kenner irl naar het spul te laten kijken VOOR de koop
of om de spullen te betalen, en het gewoon per post te doen

Maar dat is mijn mening

Tja.... het is niet snugger je spullen op dezelfde site aan te bieden waar je ook al je problemen hebt besproken. Maar op marktplaats is het altijd wel makkelijk om aan te geven dat die van een oud vrouwtje was, altijd in de garage heeft gestaan en weinig kilometers heeft gereden.

Dit had je natuurlijk ook eerder kunnen melden.
Dan blijft de vraag waarom iets kopen en 2 weken later verkopen.
Ik hoop dat je nieuwe koper de auto goed test voor aanschaf. ;)

Stond in de ad, ophalen of verzenden.

Als mensen iets kopen bij mij mogen ze alles testen en proberen, nog nooit rotzooi gehad.

Ik zou nooit mensen oplichten of dingen verkopen die niet werken.
Mensen oordelen echt veel te snel, en nu moet ik me gaan verantwoorden om mijn imago niet te schenden?

Wel ik had hem gekocht om mee te beginnen. Stond mij niet aan, te klein.
Wou graag nog een tikje groter. Heb uren aan dat ding bezig geweest, nieuwe onderdelen gekocht, op forums en youtube gezocht, en enkel om te kunnen verkopen! Niet voor mn plezier....

Vindt het wel jammer dat er zo gereageerd is hier op deze post.
Zelfs klachten neer gelegd... De mensen die dit hebben gedaan... Echt jammer....

En ja klopt had het hier mogen vermelden dat het probleem al opgelost was, mijn fout.
Op dit forum kreeg ik geen email bij een nieuw bericht.
Op een ander forum hebben ze me goed kunnen helpen, wellicht ook de mensen die hier zitten.

De mensen die geholpen hebben om mijn probleem op te lossen, bedankt alvast.

Ook op rc-junkies geef je niet aan dat alles is opgelost. Heb je dan op nog meer plaatsen gepost.
Helaas zie je volgende te vaak.
Iemand koopt een auto, heeft hier problemen mee, krijgt dit niet goed of volledig opgelost en de auto gaat de verkoop in.

Jouw verhaal volgt dit scenario, vandaar de reacties.
Je had kunnen melden dat je bezig was de auto op te knappen voor de verkoop omdat het te klein is.
En eerder kunnen melden dat het weer werkt.
Wat was nou uiteindelijk het probleem?

overigens wel fijn dat het is opgelost.

klopt heb ook op rc junkies gezeten, heb gezocht voor me te deleten maar lukte niet echt, ben nu meer actief op rcbelgie, daar staat dus wel dat alles is opgelost... Nog enkel wat fijn afstellen.

Was probleem met rubbers voor de naald, tandwiel was niet goed meer, en vliegwiel stond los.

Ik ben heel blij dat hij nu goed draaid, nu loopt hij, twijfel nu zelf of ik hem wel zou wegdoen. Na al dat werk.

Ga zaterdag eens op parcours proberen. Heeft uiteindelijk misschien nog maar 50 meter gereden :)

En uiteindelijk begrijp ik jullie reactie wel, maar om zonder iemands tegenwoord zulke lelijke dingen te zeggen...

Toch knap dat je kunt zeggen dat een motor goed loopt terwijl je nog geen 50 meter hebt gereden.
Dat weet je pas na een paar rondjes te hebben gereden op bijvoorbeeld een circuit.

M.v.g. Mark

Toch knap dat je kunt zeggen dat een motor goed loopt terwijl je nog geen 50 meter hebt gereden.
Dat weet je pas na een paar rondjes te hebben gereden op bijvoorbeeld een circuit.

M.v.g. Mark

Ja ik heb ook gezegd dat hij nu goed 'loopt' ;)

Zaterdag ga ik hem testen op parcours en fijner afstellen. :smile:

klopt heb ook op rc junkies gezeten, heb gezocht voor me te deleten maar lukte niet echt, ben nu meer actief op rcbelgie, daar staat dus wel dat alles is opgelost...

Neemt niet weg dat je op RCJ nog steeds van je hebt laten horen. Topics kan je nergens als user deleten en een gemiddelde MOD zal het ook niet doen gezien de normale inhoud van het topic.

1 simpele post met de melding dat het werkt en wat het was is wel zo netjes geweest.

Back