kyosho inferno

heej shadesinblack! geweldige auto man! en ik maar denken dat ik een "wrak" had gekocht toen ik hem binnen kreeg. Maar dat middendiff zie ik toch wat problemen. Aangezien dit in mijn burns ook problemen gaf. Meschien kan je toch beter het orrigineel van een inferno erop zetten, die hebben namelijk een plaatje ook nog aan de bovenkant (lijkt mij iets sterker) de nederlande marktplaats heeft nog zon model te koop. Misschien eens keer kijken. Link kan ik je sturen maar dan even via pb als je wil. Wss is er veeel aan jou auto geschroefd en moet je juist op de kleine dinge letten waardoor je kan achterhalen wat voor model jij hebt. Want inderdaad ik ben ook al een inferno dx tegen gekomen ooit. Ik houd dit draadje in de gaten want ik ben benieuwd wat je er weer van gaat bouwen! en natuurlijk ben ik druk bezig met mijn eigen burns nummertje 2. nummertje 1 is klaar die staat als showmodel op de kast.
zie dit topic voor herbouwverslagen van kyosho burns.
herbouwverslag-kyosho-burns

ps. het tandwiel van een inferno van jou type valt misschien uit te wisselen met die van een burns? voor de inferno hebben ze namelijk stalen tandwielen en deze zouden misschien op de burns passen zodat ze minder hard slijten.

Laatst bewerkt door een moderator:
het middendiff ziet er mij gedoneerd uit van een burns. Als ik kijk in de handleiding van deze inferno, dan staan de remmen en zo zoals in een recentere buggy. Waarschijnlijk moet de vorige eigenaar van mening geweest zijn dat die van de burns voordelen had. En dat alu stuk ziet er mij een upgrade uit, of zelf gemaakt, in elk geval erg degelijk, ik denk dat ik dit er op houdt.
En meteen is het ook uitwisselbaar met de burns, handig want daar heb ik al wat reserve stukken voor.
Wat jij voor gehad hebt met het middendiff van je burns, heb ik niet gehad hoor. Wellicht meer slijtage of zo bij de uwe.
Momenteel ben ik niet zoekende om extra bij te kopen, ik denk dat ik alle nodige onderdelen heb. Nog een motortje ware wel meegenomen.

Back