Eindelijk ben ik dan aan deze toegekomen van t lotje nitro wagens 
een vrij apart/bijzondere wagen begrijp ik,
ivm de achteruit versnelling etc.
zo zag hij eruit voor t schoonmaken:
toen uit elkaar gehaald...
druk aan t schoonmaken geweest
helaas ontbreekt de kleine aandrijfas richting de achterzijde
hopen dat ik daar nog aan kan komen, verder was alles perfect..
naja kon de motor uiteraard niet starten omdat t laat was en ik de slangetjes en stangetjes hier en daar nog moet aansluiten...
het andere minder goede nieuws is dat ik deze motor niet geheel uit elkaar heb gehaad... 1 van de kopbouten was dol, gelukkig zat ie nog goed vast dus heb ik de overige 3 ook maar weer vast gedraait
ik heb toen via de carb. verse nitro erin gedaan langzaam t vliegwiel draaien totdat de nitro zakt en dit herhalen totdat de motor volzat, na een paar uurtjes wachten de nitro eruit geschud/geblazen en even kort herhaald om door te spoelen
morgen maar weer verder, nu super moe

een vrij apart/bijzondere wagen begrijp ik,
ivm de achteruit versnelling etc.
zo zag hij eruit voor t schoonmaken:

toen uit elkaar gehaald...

druk aan t schoonmaken geweest

helaas ontbreekt de kleine aandrijfas richting de achterzijde

hopen dat ik daar nog aan kan komen, verder was alles perfect..

naja kon de motor uiteraard niet starten omdat t laat was en ik de slangetjes en stangetjes hier en daar nog moet aansluiten...
het andere minder goede nieuws is dat ik deze motor niet geheel uit elkaar heb gehaad... 1 van de kopbouten was dol, gelukkig zat ie nog goed vast dus heb ik de overige 3 ook maar weer vast gedraait
ik heb toen via de carb. verse nitro erin gedaan langzaam t vliegwiel draaien totdat de nitro zakt en dit herhalen totdat de motor volzat, na een paar uurtjes wachten de nitro eruit geschud/geblazen en even kort herhaald om door te spoelen
morgen maar weer verder, nu super moe

Laatst bewerkt: