Kyosho MP9E vs mbx6 eco

Mensen ik ben op zoek naar een nieuwe e buggy, en zit te twijfelen tussen de mp9e of de mbx6e. Ik hoor graag jullie mening

Ik zou voor de mbx6 gaan vanwege de onderdelen. Beide buggy's zijn top, maar de mbx6 is iets goedkoper en onderdelen zijn zeer goed leverbaar. En er rijden veel mensen met Mugen, dus je kan snel en veel hulp krijgen voor die auto.

Inderdaad is de Mugen goedkoper, onderdelen voor de kyosho zijn ook goed leverbaar. Heb nooit moeten wachten op onderdelen voor de MP9e. Bedoel dan problemen met douane want de onderdelen kwamen gewoon van Kyosho.de of van mijn lokale hobbywinkel rcvulture.

Over de mugen kan ik zeer weinig zeggen, en de kyosho.. tja een zeer goede wagen maar bij mij kwam hem niet tot zijn recht omdat ik niet echt goed ben op offroad circuits en hem dus meer stuk reedt als iets anders. Was wel op NBR, heb er 2 keer gereden zonder ervaring meteen 2 wedstrijden en dat is dus niet goed afgelopen..
Maar de buggy reedt goed, out of the box perfect.
Mss 1 nadeel is dat de shocktowers zo krom staan. Optie stuk van Optima zou dat moeten verhelpen, en ze zijn goedkoper als de origenele...

Mja, voor mijn mugen onderdelen hoef ik geen verzending te betalen. Speedhouse is altijd aanwezig op wedstrijden dus krijg ik daar m'n stukken. Ook op een wedstrijd kun je stukken kopen, dus je moet nooit naar huis omdat je auto stuk is en je net dat stuk niet bij hebt.

Ik neem altijd al mijn reserve stukken mee op trainingen of wedstrijden:rolleyes:
Verzending is niet bepaalt heel duur vanuit duitsland.
De onderdelen van kyosho zijn helaas wel wat duurder als die van Mugen.

Mocht ik terug opnieuw de keuze maken zou ik deze keer voor de mugen gaan, gewoon goedkoper..

Ik heb nog geen MP9 van dichtbij gezien maar wel een MBX6E en andere Kyosho voertuigen (b.v. een Inferno) Wat mij opvalt bij de Mugen is dat alles er heel goed doordacht uitziet en heel goed is afgewerkt. Alles is met zeer veel oog voor detail ontworpen. Dat kan ik me van Kyosho niet zo zo herinneren. Wat ik wil zeggen is: hou ze eens naast elkaar. Volgens mij is de Mugen een stukje degelijker.

Ik heb een eco en een mp9e heb ik al meermaals gezien en vast gehad.
Beiden zijn goed!!! De mp9e kan je niet vgl met een inferno :) kwaliteit scheelt toch serieus!

Ik zou de mugen verkiezen, is goedkoper en rc speedhouse maakt het gewoon makkelijk :D

Inderdaad een inferno vergelijken met een mp9e kan niet want het zijn totaal 2 verschillende wagens. Alsof je cola van de liddl vergelijkt met de echte Coca Cola (ja ik kwam op niets anders)

Ik neem altijd al mijn reserve stukken mee op trainingen of wedstrijden:rolleyes:

Daarvoor moete al ne 2e kit bijhebben he als je alle onderdelen wilt hebben. Als ge het onderdeel voor ne Mugen ni hebt, koop je het bij speedhouse op een race of je vraagt het aan een van de andere 30 mugen rijders op het circuit.

Back