Kyosho MP9e

Heb me woensdag een Kyosho MP9e aangeschaft.


Omdat gevraagd werd naar een bouwverslag heb ik tussendoor zeer snel foto's genomen. Foto's van het eind resultaat zijn er niet door wat technische probleempjes.

Hier een fototje van zijn geheel:
full





Ik ben begonnen met de shocks (Big Bores):

full


Gewoon de (voor mij) irritanste klusjes eerst doen. Dus dingen met olie:)

Daarna de diff's. Voor 7000 midden 10000 achter 4000. (asso olie)

full




Dan ben ik volgens het boekje na de diffs begonnen met het opbouwen van het achterste gedeelte :


full




En dat eveneens op het alu chassis geplaatst :


full






Dan verder gedaan met het voorste gedeelte :

full





En dat ook ineens op het chassis gezet waardoor de Kyosho zowat naar een buggy begon te lijken.

full





full







En toen was het fototoestel stuk. Wagen is ondertussen al klaar. zodra ik de andere kodak in mijn handjes krijg krijgen jullie meer kijkvoer;)


Voor vragen ed. die mogen uiteraard gesteld worden:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Lochii ; was ik hier ff vergeten neer te zetten.


Motor = Castle 2200Kv
Esc = Blur van de HPI Vorza
Lipo = 5000mah 4s 30C Turnigy
Servo = Ace 1015s
Zender = Futaba 3GR 2.4Ghz (sticks)


Straks komen normaal gezien de foto's van het eindresultaat!
Verwacht niet veel van de body , dit is mijn 2de eigen kunstwerk haha:)
 
Aahhh, seht gut aus !!! Die Kyosho M9e !!

Mooie kar hoor Olli, hoop dat de andere kodak wel heel blijft, kan wel wat meer kijkvoer gebruiken, haha :D

Hoe is de bevestiging van de mudguards op de achterse draagarmen ? Ik ben nog op zoek naar een setje welke ik op de HongNor X2 CR pro kan gebruiken. Daar zitten ze helaas niet standaard bij :(.
 
ik zal proberen uit te leggen hoe die vasthangen, en anders straks een fototje he , die mudguards hangen verticaal wat logisch is. Iets onder het midden is er dan een horizontaal vlak. En dat hang je aan de draagarm. Is dit een duidelijk antwoord of nog niet ?:)
 
ik zal proberen uit te leggen hoe die vasthangen, en anders straks een fototje he , die mudguards hangen verticaal wat logisch is. Iets onder het midden is er dan een horizontaal vlak. En dat hang je aan de draagarm. Is dit een duidelijk antwoord of nog niet ?:)

Kliksysteem of zitten er schroeven in ? De mudgaurd is vormgegeven als een T als ik het goed begrijp ? Fototje mag altijd, werkt natuurlijk zeer verhelderend !
 
Fotoooo's !!!

@ Haastnooit; tussen de foto's door heb ik proberen het goed te fotograveren.



full



full

full

full


full


full


full


full


full


full


full


full







Ziezo dat waren ze dan, aja binnenkort filmpje !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er knap uit Olli !!! Helemaal geen slecht kappie hoor. Op foto 5 zie ik precies de bevestiging van de mudguards, bedankt. Ben weer wat wijzer, weet niet of dit gaat werken op de X2CR, moet de draagarmen maar eens beter bestuderen.
 
Met wat gefoefel moet het wel inorde komen ;) Bv. met stukken lexaan die je over hebt van een body kun je al ferm knutselen, niet ?
 
Ja klopt, maar eerst onderzoek ik of bestaande mudguards van andere merken makkelijk pas gemaakt kunnen worden. Heb hier een setje Mugen mudguards liggen om pas te maken. Maar als er een direct fit is, dan is dat natuurlijk beter. En is maar plastic, dus kost geen drol :D
 
Nu heb ik toch al 5 runs gedaan. Dus werd het tijd voor nog eens wat pics NA het rijden:p.

full



full



full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Top