kyosho nitro-blizzard ombouw projectje *UPDATE*

Zelf een beetje surfen en je vind leuke filmpjes op youtube en je komt erachter dat ze zowel de elektro als de brandstof versie bij Conrad verkopen (ik was zelf ook benieuwd! ;))

idd, bij conrad en youtube ben je aan het goeie adres.

maar de mijne heeft toch ietwat andere rij-eigenschappen dan de stocks
dit doordat er nu veel meer gewicht anderaan zit op het voertuig.
stock zit motor én tank vooraan.
en bij mij motor vooraan en 2 tanks achteraan.

ik heb enkel wat problemen bij het crawlen, als ik langdurig steil omhoog wil gaat de motor uitvallen.

ik denk dat dat is omdat de uitlaat niet genoeg druk kan zetten op de 2 tanks.

hoe worden die doorverbindingen anders gemaakt met dual tank mods?

greeeetzz

Ik zie dat je vooraan je brandstof aftakt, mss kan dat het probleem zijn? De vliegeniers gebruiken iets speciaals in hun tank, waardoor de brandstofslang altijd ondergedompeld ligt in brandstof... zelfs als ze ondersteboven vliegen. ik dacht dat het een clunk heette (of iets in dien aard...)

echt geweldig gewoon!

ik zou apentrots zijn als eigenaar !

Mag ik vragen wat je voor de body betaald hebt ?
Ik had bij mij in de buurt bij een Tamiya dealer gevraagt wat hij koste en die zei dat hij rond de 70 euro kost. Vind ik zelf een beetje duur voor een body, als ik er 30 euro bij leg heb ik de volledige monstertruck.

even een oudje uit de sloot trekken!

door werkongeval zit ik nog zeker 6 weken thuis en om de dag door te komen heb ik me nog eens aan de modelbouwtafel gezet

mijn oude kyosho mad force word hesteld en zo ook de nitroblizzard waar een nieuwe versie van gebouwd word.

dit keer aangedreven door een .18 3cc van hpi. nu zit er een .11 van kyosho op..
samen met de alu pijp van hpi zullen al hogere snelheden en meer kracht onderin behald kunnen worden!

echter nog even wachten op het vliegwiel.
alles is gistren bij pkshop besteld dus hopelijk hebben wel het vrijdag of maandag binnen!

hou het hier zeker in de gaten!

groetjes, nitro

even googelen, of ebay afschuimen

ze worden allesinds nog gemaakt hoor, alleen zijn er niet zoveel winkels die ze verkopen

greetz

uhu, vind weinig winkels. op conrad heb ik ze ooit gezien maar nu vind ik ze er niet meer.
Echt eens iets anders als een gewone auto e;)

Zo,

eindelijk het juiste vliegwiel gevonden voor op de .18 HPI G3.0 welke nu op het nieuwe chassis gebouwd is.

Foto's zeggen meer dan woorden dus hierzo:

DSC07900.jpg

DSC07903.jpg

DSC07895.jpg

DSC07897.jpg

DSC07898.jpg

morgen komen foto's in daglicht en een rij-verslag

groetjes, nitro

Back