H
hueting
Guest
Ik wil samen met mijn zoon (6 jaar) een goeie rc auto kopen voor veel race-plezier de komende jaren.
Budget ligt rond de 200,-, mag best iets meer zijn als ik maar overtuigd ben dat het het waard is.
Nou heb ik op vakantie veel liefhebbers gesproken en veel auto's bekeken.
Ik was inmiddels zover dat het waarschijnlijk een slash of rustler moest worden. schaal 1/10.
Nou zag ik bij een winkel bij ons in de buurt online een aanbieding van een kyosho ultima sc van 269,- voor 179,-. Dit klinkt als een mooie aanbieding maar is dat ook zo en heeft iemand ervaring met deze auto of een soortgelijke auto van kyosho.
Weet dat traxxas gewoon goed is maar kyosho ken ik eigenlijk niet.
Zijn deze auto's ook waterbestendig enz, hebben ze een trainingsstand, 2,4GHz.
Graag wat reacties.
Als je toevallig een andere leuke aanbieding weet voor zo'n auto hou ik me ook aanbevolen.
Groeten Hueting
Budget ligt rond de 200,-, mag best iets meer zijn als ik maar overtuigd ben dat het het waard is.
Nou heb ik op vakantie veel liefhebbers gesproken en veel auto's bekeken.
Ik was inmiddels zover dat het waarschijnlijk een slash of rustler moest worden. schaal 1/10.
Nou zag ik bij een winkel bij ons in de buurt online een aanbieding van een kyosho ultima sc van 269,- voor 179,-. Dit klinkt als een mooie aanbieding maar is dat ook zo en heeft iemand ervaring met deze auto of een soortgelijke auto van kyosho.
Weet dat traxxas gewoon goed is maar kyosho ken ik eigenlijk niet.
Zijn deze auto's ook waterbestendig enz, hebben ze een trainingsstand, 2,4GHz.
Graag wat reacties.
Als je toevallig een andere leuke aanbieding weet voor zo'n auto hou ik me ook aanbevolen.
Groeten Hueting
Laatst bewerkt door een moderator: