kyosho pullstart blijft hangen

• Topicstarter Topicstarter duvel91
  • Startdatum Startdatum
D

duvel91

Guest
heey beste mensen,

ik heb sinds 2 dagen een nieuwe kyosho inferno neo gekocht.
de eerste keer starten ging goed .
maar daarna wou ik hem weer starten en was me pullstart heel zwaar, en bleef ineens hangen.
zo gauw ik de gloeiplug eraf komt er druk van me motor af en schiet de koord weer terug.
maar zo gauw ik er weer aan trek slaat hij weer vast.
hij blijft dus druk in me motor opbouwen.
wat kan ik hier aan doen ?

mvg jeroen

Je moet de motor nog inlopen. Je cilinderbus is conisch en door de motor in te laten lopen krijg je een perfecte passing. Wat je kunt doen is de motor met een föhn eerst warm maken en daarna proberen te starten. Nogmaals je moet je motor eerst inlopen voordat je voluit kunt gaan rijden!

M.v.g. Mark

ik benm terug gegaan naar de winkel en bleek de oneway barrel al kapot te zijn dus die is vervangen en nu werkt het weer.
ik krijg hem alleen helaas niet meer gestart

Laad de gloeistick driver van te voren even op.
Een nieuwe gloeiplug kan ook helpen.
En probeer het dan rustig nog eens.
Als de motor zwaar trekt, even der plug los en de auto op zn kop 2 x trekken aan de trekstarter, waarschijnlijk is de motor dan verzopen. Plug erin en starten.

Een motor die verzuipt kost je je oneway bearing (lager) of je trek koord.

Mvg

Standaard staan de kyosho motoren wat aan de rijke kant. Je zou hem iets armer kunnen zetten en dan weer eens proberen.

M.v.g. Mark

hallo Duvel91 ik weet wel dat ik met mijn Serpent M2 de auto eve zonder gleoiplug er uit doen en dan eve op de start box's zeten en dan trug de plug er is om dat als die nieuw is te fel spand in de bus je pistontje . maar met trek starter zal dat ook moeten gaan ge toch , proberen ken geen kwaad he .
veel rij pelzier nog .

groetjes fijn wiekend

hallo Duvel91 ik weet wel dat ik met mijn Serpent M2 de auto eve zonder gleoiplug er uit doen en dan eve op de start box's zeten en dan trug de plug er is om dat als die nieuw is te fel spand in de bus je pistontje . maar met trek starter zal dat ook moeten gaan ge toch , proberen ken geen kwaad he .
veel rij pelzier nog .

groetjes fijn wiekend

En dit moet iemand helpen? Het spijt me wel maar ik kan hier niks van maken.

M.v.g. Mark

En van wat ik eruit begrijp heeft het niets met dit topic te maken want een startbox is geen trekstarter.....

hartstikke bedankt iedereen het was helemaal gelukt , hij stond inderdaad te rijk afgesteld en nu loopt hij weer als een trein!!!!

Back