kyosho pure ten alpha 2 4wd

Vandaag ookk nog even bij romulco geweest,om een diff op te halen,voor de achterzijde. Daar mark0126 nog tegengekomen.. direct lagertjes meegenomen om de vulringen te vervangen,maar eenmaal thuisgekomen bedacht ik me ineens,dat ik helemaal vergeten was een kroonwieletje mee te nemen die van het diff naar vertandingswiel gaat.. ik hoop dat hij er nog 1 heeft liggen,want die van mij is gaar al voorbij..

@mark,ik ben benieuwd of ik met jou delen me 2de versnelling nog voor mekaar kan krijgen haha..

Groet!..

Goede avond,
Ik heb een vraagje over de diff. Ik heb die van mij uit elkaar gehaald om hem schoon te maken en te hervullen. Maar ik kwam tot de ontdekking dat er geen afdichting rubbers/ringen op de uitgaande assen zaten. hoort dit zo? Op deze manier loopt hij toch zo weer leeg of heb ik het verkeerd?

gr
Alex

Goede avond,
Ik heb een vraagje over de diff. Ik heb die van mij uit elkaar gehaald om hem schoon te maken en te hervullen. Maar ik kwam tot de ontdekking dat er geen afdichting rubbers/ringen op de uitgaande assen zaten. hoort dit zo? Op deze manier loopt hij toch zo weer leeg of heb ik het verkeerd?

gr
Alex

Het diff moet volgens mij gewoom gesmeerd worden,niet helemaal gevult..

Groet.

Hey allen,..

Alweer een poosje geleden,maar ben nog steeds bezig geweest met de auto..
Ik heb het achterdiff gelukkig kunnen repareren met een nieuw differentieel,en de auto rijdt alweer prima!.. De auto gaat nu wel in de verkoop,ik ga voor en nieuwe auto..
als iemand tips heeft voor goede merken/modellen hoor ik het graag!!

Groet!, jeroen..

Ligt eraan wat je wilt Jeroen. Geen zin om eens een paar wedstrijdjes te pakken met de KWC? Denk er maar eens over na.

M.v.g. Mark

Hey,ja vast wel maar dat is (vooralsnog)niet mijn uitgangspunt..
Ik heb me al een poos zitten orienteren en gekeken naar verschillende modellen(voornamelijk kyosho)maar het toch wel moeilijk om als beginner uberhaupt te weten wat je moet kopen..
Ik heb gekeken naar een pureten gp fazer,ma deze is toch wel heel erg basic,als ik ook zo kijk naar onderdelen en uitbrijding..
Dan heb je de fw-06 maar die is toch ook gelijkl een hele klap duurder.. en vraag ik me af,wlke is dan weer beter om te doen,de fw-06 of v-one sr
Een hpi rs4 ook leek me ook wel interessant.

Groet!

Als je zowel een wedstrijdje als op de parkeer plaats wilt rijden kan ik je de FW-06 aanraden. Persoonlijk vind ik hem beter dan de HPI omdat je meer mogelijkheden hebt met afstellen. Maar ook met de HPI mag je meedoen in de startklasse van de KWC.

De V-ONE-SR is een snaar aangedreven auto die wel is waar heel erg goed rijdt, maar minder geschikt is voor de parkeerplaats. Daar komt ook nog bij dat er servo's en een zender bij moet.

M.v.g. Mark

Mocht je de verschillende modellen willen zien kom dan een keer langs. Ik heb zowel de FW als de V-one en de fazer hier staan.

M.v.g. Mark

Hey mark,oh das zeker een uitkomst dat je ze alle drie hebt haha.. Dat lijkt me wel een goed plan. Tja,de hpi trekt mij toch ook wel,ook omdat dit zeker geen slecht merk is,en ook makkelijk te voorzien is in onderdelen,en prijstechnisch ook aantrekkelijk..
En zoals je al zij,je kan (als je wil)er ook mee wedstrijdrijden...

Groet,Jeroen

Hey mark, ik ben vandaag ff langs romulco geweest voor een bevel geartje,en daar een fw-06 bekeken..
Ziet er wel echt gaaf uit hoor..
En me ook een beetje voor laten lichten over een rs4 evo,hij zij ook al,goed spul,ma de Kyosho toch nog een stapje beter..
Het zal voor mij denk ik toch een kwestie van prijs/kwaliteit worden haha..

Maar goed,eerst de huidige eens verkopen.

Groet..

Hey mark, ik ben vandaag ff langs romulco geweest voor een bevel geartje,en daar een fw-06 bekeken..
Ziet er wel echt gaaf uit hoor..
En me ook een beetje voor laten lichten over een rs4 evo,hij zij ook al,goed spul,ma de Kyosho toch nog een stapje beter..
Het zal voor mij denk ik toch een kwestie van prijs/kwaliteit worden haha..

Maar goed,eerst de huidige eens verkopen.

Groet..

Was jij dat........ :)

Als het goed is heb ik de auto verkocht.. Degene wil hem 2jan. ophalen,dus dat eerst maar eens afwachten.. Iemand die hem voor onderdelen wil.

Groet!

Back