beste forum leden ik ben Tommie 29 jaar oud. Ik lees al een aantal jaartjes met jullie mee maar nog nooit lid geworden.
Ik doe alweer 13 jaar aan modelbouw vele auto`s gehad en verkocht.
Ben eerst begonnen met methanol mijn eerste wagen was een onroad Alfa romeo 156 van het merk Topaz met Cen 2,1 cc Blokje.
Ik ben sinds vorig jaar over gestapt naar electro vanwege geluidoverlast van nitro motoren.
Maar goed nu even over mijn Sandmaster verbouwing, Ik heb de Sandmaster weten op te hogen vanachter met de onderdelen van mijn Hpi savage xs ss. Ik heb de achterdraagarmen van de xs totaal over gezet naar de sandmaster dus ook met de cvd assen. De sandmaster is nu 20 mm breder geworden aan de achterkant en de armen kunnen een veel grotere hoek aan. Er zit geen speling meer op de armen zoals dat standaard wel is dus veel stabieller.
Aan de voorkant heb ik de armen geschimt met ringetjes die normaal in electro motoren zitten.
Wat ik allemaal gedaan heb laat ik nog met foto`s zien.
Groetjes Tommie.
Totaal plaatje kyosho
Sandmaster.
close up van achter arm.
Uitleg wat ik met de xs draagarmen heb gedaan.
Draagarmen met cvd`s eraan.
boven aanzicht van de armen gemonteerd.
onderaanzicht met de boel gemonteerd.
probleem opgelost van losraken tandwiel beschermer.
Nu de voorkant wat eraan veranderd is.Door de Fusee zit een normale 3mm bout wat tegoede komt van de speling. Aan de onderkant heb ik een busje erin geperst van metaal 3mm zoals te zien om de foto hieronder.
Deze busjes krijg je standaard bij servo`s geleverd.
Nou dit was mijn eerste bericht/bouwverslagje. Ik hoop dat er mensen wat aan hebben.
Groetjes Tommie
Ik doe alweer 13 jaar aan modelbouw vele auto`s gehad en verkocht.
Ben eerst begonnen met methanol mijn eerste wagen was een onroad Alfa romeo 156 van het merk Topaz met Cen 2,1 cc Blokje.
Ik ben sinds vorig jaar over gestapt naar electro vanwege geluidoverlast van nitro motoren.
Maar goed nu even over mijn Sandmaster verbouwing, Ik heb de Sandmaster weten op te hogen vanachter met de onderdelen van mijn Hpi savage xs ss. Ik heb de achterdraagarmen van de xs totaal over gezet naar de sandmaster dus ook met de cvd assen. De sandmaster is nu 20 mm breder geworden aan de achterkant en de armen kunnen een veel grotere hoek aan. Er zit geen speling meer op de armen zoals dat standaard wel is dus veel stabieller.
Aan de voorkant heb ik de armen geschimt met ringetjes die normaal in electro motoren zitten.
Wat ik allemaal gedaan heb laat ik nog met foto`s zien.
Groetjes Tommie.

Totaal plaatje kyosho
Sandmaster.

close up van achter arm.

Uitleg wat ik met de xs draagarmen heb gedaan.

Draagarmen met cvd`s eraan.

boven aanzicht van de armen gemonteerd.

onderaanzicht met de boel gemonteerd.

probleem opgelost van losraken tandwiel beschermer.

Nu de voorkant wat eraan veranderd is.Door de Fusee zit een normale 3mm bout wat tegoede komt van de speling. Aan de onderkant heb ik een busje erin geperst van metaal 3mm zoals te zien om de foto hieronder.

Deze busjes krijg je standaard bij servo`s geleverd.
Nou dit was mijn eerste bericht/bouwverslagje. Ik hoop dat er mensen wat aan hebben.
Groetjes Tommie
Laatst bewerkt: