Kyosho scorpion xxl ve

Dag,

Ik ben van plan een kyosho scorpion xxl ve te gaan kopen. Alleen ben ik nog opzoek naar een batterij die ik hierin ga stoppen. Maar ik vind op internet nergens de afmetingen die de batterij max. mag zijn enz...
Heeft er iemand deze auto en welke batterij heb je er dan in zitten?
Ook twijfel ik nog of ik 2x 2s of 1x 4s erin ga stoppen, hoeveel mAh enz..

Iemand die me wat tips kan geven hierover?

Bedankt!
Bram

Ja, maar ik wil wel zeker weten dat hij past want natuurlijk zal niet alles passen :p, denk dat ik dan maar eerst de auto bestel en als hij binnen is pas de batterij :)

Wat de wielen betreft: Ik heb bijna nog niks gelezen hierover, maar ook nog maar weinig over de auto zelf. Het kan dat u gelijk heeft, daar komen we waarschijnlijk wel achter als we hem hebben :p. Desnoods zet ik er mijn HPI baja wielen op zoals in het filmpje :p.

In die lipo bak kan je makkelijk 2 lipos van 2s met de ruggen naar elkaar toe plaatsen met de stekkers naar de zijkant. Standaard lipo is 138x46x26mm.

Ik heb net de turnigy 6.6ah accus binnen maar nog niet kunnen rijden. Waren wel netjes op storage spanning vanuit hobbyking eu warehouse a 38 euro per stuk. Met nieuwe front upper arm holder kan ik weer een poging wagen...

Ja, heb ook al veel wielen gezien die normaal op 1/8 truggy's zitten.

En oké, weten we dat ook weer :p, ben je trouwens tevreden van de auto en wat zijn de min-/pluspunten?

Back