Kyosho Turbo Scorpion build

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Riko, 17 aug 2022.

  1. Riko

    Riko

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    728
    Locatie:
    stroppendrager, België
    staat in mijn tekst...
     
  2. HeliKoper

    HeliKoper

    Lid geworden:
    19 okt 2006
    Berichten:
    1.878
    Locatie:
    Guinea-Fowl-City
    Allebei dus. :)
     
    Riko vindt dit leuk.
  3. Riko

    Riko

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    728
    Locatie:
    stroppendrager, België
    indeed ;)
     
  4. Riko

    Riko

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    728
    Locatie:
    stroppendrager, België
  5. Tamaniac

    Tamaniac

    Lid geworden:
    2 aug 2008
    Berichten:
    1.835
    Locatie:
    West-Vlaanderen
    Nog ééntje ofwat? Je hebt de smaak flink te pakken.
    Zijn nochtans niet de goedkoopste auto's, of de meest performante...
     
  6. Riko

    Riko

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    728
    Locatie:
    stroppendrager, België
    nee idd, de Mid zou het beter moeten doen dan de Scorpion, vanaf ik voor elk een 2e 'bash' body heb (wacht op stock), ga ik ze wel eens testen op de lokale track in Gent....
    Maar die is wel echt bruut voor, dus zal wel zien hoe die het er daar vanaf brengt. :p

    Mss al van gehoord, SC Track in de Blaarmeersen te Gent.





    Gisteren waren we met nogal wat mensen en zag daar een pak mooi spul van Tekno, Xray en Team Losi Racing, denk er zelfs aan om zo een 8IGHT-XE ELITE Race kit aan te schaffen...:koud:
     
  7. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.354
    Locatie:
    Gavere/België
    Daar ga je de helaas waarschijnlijk snel op hun doos geven... Erg leuke track, maar moordend, kan natuurlijk ook wat aan de rijder liggen ;) Het is hoe dan ok voor de eerder gevorderden.Al is het iets verbeterd (uitgevlakt) merkte ik deze zomer.
    Ik heb een kyosho scorpion XL en valt me maar nu op met je detail foto's, dat deze qua looks echt wel "gewoon" een verschaald versie is: kooi, dakje, armen...
     
    Riko vindt dit leuk.
  8. Riko

    Riko

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    728
    Locatie:
    stroppendrager, België
    Is er een spelfout in uw eerste zin? want die snap ik niet, je hebt een woordje of twee vergeten denk ik, want wie gaat er wie op zijn doos geven? :p

    Eerst en vooral, mijne is een shelfqueen in de eerste plaats, helemaal niet bedoeld om hoofdzakelijk op die track te rijden, zoals je zegt, moordend daar...:eek:

    Deze kits zijn Rere's re-release kits van bouwdozen van de jaren '80 ofzo, gewoon met wat moderne en betere plastics.
    En die zijn 1/10, mini dus, zeker in vergelijking met uw model waar je van spreekt.
    Nooit van gehoord, heb het opgezocht en das een schaal 1/7! gigantisch dus, helemaal niet te vergelijken met mijn kit.

    Ja, op de fotos lijken ze wel op mekaar, uw versie is dan precies een moderne interpretatie van die Scorpion Turbo.

    Hoe dan ook, als ik een bash body heb en ermee op die track ga, ga ik met mijn achterwiel aandrijving tegen die met hun Tekno's en co, geen schijn van kans maken...
    Ga mss wel de mooiste en cuteste zijn daar, maar das ook alles :D

    Heb ook de Optima Mid, is meer track focused, 4WD, zou beter moeten presteren op die track, maar is nog geen pro racer.
    Ik ga wel volgend jaar een Kyosho MT10e kopen, das een 1/8 buggy waar professionelen mee rijden.
    Want wil me eens meten met die mannen die daar rijden met hun Tekno's en XRays :koud:
    Ook bouwkit, wel nie goedkoop en moet nog aparte elektronica kopen, maar ga tenminste met gelijke wapens kunnen strijden.
    En wou ook geen Tekno of XRay
    Die Kyosho buggies zijn ook wereldberoemd en berucht alles te winnen, maar zoals ik zei, je betaald er een prijs voor.
    En ben ondertss wel Kyosho fan geworden door die twee rere kits te kopen al.

    Deze Rere's zijn gewoon shelfqueens die af en toe buiten mogen lol


    Anyway, heb nog wat decals toegevoegd dat ik over had voor de Optima Mid
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. ShadesInBlack

    ShadesInBlack

    Lid geworden:
    21 mrt 2006
    Berichten:
    3.354
    Locatie:
    Gavere/België
    Idd . Ik bedoeldedat je snel op je doos gaat krijgen.
    De xxl die ik heb is ook al oud helaas. En gezien de rare schaal, weinig onderdelen voor te vinden. Originele ook moeilijk en dan duur als ze toch te vinden zijn. Wel erg stevige buggy, maar ik rij erg spaarzaam. 1:7 is wat groter dan 1:8 maar motor, overbrenging enz zijn 1:8 hoor. Gewoon wat langer en breder uitgevallen.
    Doe maar wat je belieft, mij maakt het niet zoveel uit om met gelijke wapens te strijden. Heb zo ook plezier.
     
    Riko vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina