Laad kabel

Discussie in 'Pylonracen & speedmodels' gestart door jotie, 7 nov 2022.

  1. jotie

    jotie

    Lid geworden:
    5 jun 2005
    Berichten:
    45
    Locatie:
    turnhout
    Hoi,
    Kan er iemand een simpel schemaatje uit tekenen hoe ik een laadkabel voor een ontvanger unit moet solderen. Ik had er een, maar waar? Ik moet laden via een servostekker. De unit bestaat uitveen 2s lipo,ontvanger, aan uit schakelaar en een “ cc bek 10 amp peak”van castel. Dus in mijn laad station moet de plus en min in maar die is verbonden met het bec systeem en de balanceren stekker is vervangen door een servostekker. Er moet dus een manier zijn om via de servostekker mijn lipo te laden en te balanceren
    Het is eigenlijk heel simpel maar ik kom er niet uit.
    Gr Peter
     
  2. JohanvG

    JohanvG

    Lid geworden:
    13 nov 2005
    Berichten:
    1.567
    Locatie:
    Gelderland
    Naamloos.png
    Ben niet zo goed in tekenen, maar ik gebruik deze. En zan zijn de rechthoeken natuurlijk de stekker die je naar de lipo en de balancer gebruikt. Je laadt dan via de balancer stekker op de lipo, zoals je ook al schreef.
     
  3. Gerben

    Gerben Forum veteraan

    Lid geworden:
    22 mrt 2003
    Berichten:
    5.557
    Locatie:
    Rotterdam
    Hier een schema´tje van de laagplug welke ik in mijn F5B modellen gebruik, eigenlijk hetzelfde als wat Johan getekend heeft:

    Laadaansluiting.jpg
     
  4. jotie

    jotie

    Lid geworden:
    5 jun 2005
    Berichten:
    45
    Locatie:
    turnhout
    Maar net iets duidelijker!! Zoals ik dat van jou gewend ben! Ondertussen mijn grijze cellen optimaal gebruikt en er zelf uitgekomen. Toch bedankt Gerben.
     

Deel Deze Pagina