Laat de winter nou maar komen, en dat voor 13 dollar!!!

ik neem gewoon een plastiek zakje van den aldi of de carrefour en dan is het ook droog en dat kost me dan welgeteld 0.05 euro

Leuk voor de noordpool tog niet in nederland:p.

Jullie hebben duidelijk nog niet echt meer dan een half uur buiten gereden met dit weer. Een plastic zakje helpt dan echt niet meer tegen de kou, laat staan dat het prettig zit. Als je een wedstrijddag hebt op een buitenbaan in de herfst/winter/voorjaar is het gewoon erg prettig dat je een goede hoes hebt die warm blijft en niet strak zit om je handen/zender. Een plastic zakje gaat na 5 minuten irriteren doordat hij op je huid plakt, kou komt gewoon naar binnen, etc. Dan ben je na 10 minuten eigenlijk wel klaar terwijl je finale een half uur duurt, zonde van je dag en harde pets voor je kop omdat je wilde bezuinigen op iets dat je gewoon rijplezier geeft.

Jullie hebben duidelijk nog niet echt meer dan een half uur buiten gereden met dit weer. Een plastic zakje helpt dan echt niet meer tegen de kou, laat staan dat het prettig zit. Als je een wedstrijddag hebt op een buitenbaan in de herfst/winter/voorjaar is het gewoon erg prettig dat je een goede hoes hebt die warm blijft en niet strak zit om je handen/zender. Een plastic zakje gaat na 5 minuten irriteren doordat hij op je huid plakt, kou komt gewoon naar binnen, etc. Dan ben je na 10 minuten eigenlijk wel klaar terwijl je finale een half uur duurt, zonde van je dag en harde pets voor je kop omdat je wilde bezuinigen op iets dat je gewoon rijplezier geeft.

Ik rij nochtans alle winters in Polen buiten hoor tijdens onze jaarlijkse vakantie daar.
En dan spreek ik over temperaturen tot -20 graden en dat doe ik nog altijd zonder handshoenen en zonder zakjes.
En dat gaat dan wel iets langer dan een half uurtje door.
We hebben dan wel onze flessen vodka bij om het warm te krijgen en te houden.
Dus aub ik weet waar ik het over heb.
Gewoon rijden zonder al dat zakken gedoe die veels te duur zijn.

Dacht hier kerels op het forum zitten .
Sissies haha

Vraag me af hoe het rijden gaat met vodka op :mrgreen:

Mwah :)
Soms gaat dat goed en soms gaat dat wat minder goed hehe.
Moet wel zorgen dat je genoeg onderdelen bij hebt hehehe.
Maar het leukste is dat we het nooit koud hebben en daar ging het hier toch over :)

Heb deze als kadootje gekregen van me vrouw....
Ze vond het zielig dat ik koude handjes had op het veld, maar volgens mij had ze gewoon een hekel dat ik ze nadien warmde aan haar perfect gevormde "handen warmers" ;)

"Foto's of je liegt" zeggen ze altijd. :lol:

Maar ik heb net deze rakker binnen gekregen:
sku_33896_1.jpg

DealExtreme: $22.58 2-in-1 USB Rechargeable 2-Mode Hand Warmer + 2000mAh Rechargeable External Power Pack (Black)

Zou ik hem nog een keer kopen? Nee.
Is het lekker om in hem in je borstzakje onder je jas te hebben? Ja.
Hij wordt lekker warm (43'c gemeten), en dat houd ie ook lang vol (ruim 5 uur),
maar de afgifte is zo beperkt dat het je niet zal redden van de ijzige kou.
Wel lekker om even je vingers en gezicht mee te ontdooien na het vliegen. ;)

Wat gebruik jij matthijs? Ga je naar de blackjack btw? Of komt de 1/8 niet meer buiten tot in de lente?

Ik heb net 3 weken moeten wachten op een mini ornithoper. ;)
Geduld is een schone zaak bij die gasten, je moet iig geen haast hebben.

Back