Laat ons je heli zien!

Dit is mijn verzameling, behalve de achterste :p
4670875827_a57df8aa51_b.jpg

Hierbij mijn omgebouwde Raptor 90 naar iets beters !
Canopy is zelf bestickerd .
full
full

full

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
OK, deze ben ik aan het restaureren, want hij heeft er 4 jaar lang zó uitgezien:
dsc00603k.jpg

(Foto: Rob Beuker)

En opeens, een jaar of vijf geleden zag hij er zó uit:
051211141324.jpg

En zo heeft ie vijf jaar in een hoekje gelegen.....:( (Foto: W. Boonstra)

Heli: Vario Bell 47 GII. Vliegewicht volgetankt plm 7 kilo, motor OS 15 cc viertakt. (heel mooi rustig geluid, erg weinig vermogen, heel mooi schaalgetrouw vliegbeeld daardoor)

De heli gaat dit keer opgebouwd worden met een rigid rotor (zelfde kop, maar paddelstang verwijderd en stuurstangen rechtsstreeks naar de bladhouders, meer niet.

Groet, Bert

En hij heeft vanmiddag voor het eerst sinds vijf jaar weer gevlogen (gehoverd, het waaide wat hard....)

Nu met rigid kop, zónder V-stabi uiteraard, maar nog steeds met zijn ouwe trouwe viertaktje.
EDIT: een dag later met dezelfde wind, maar iets meer vertrouwen in het geheel, blijkt dat die rigid kop prima te vliegen is, ook met harde en vlagerige wind, als ziet het er dan natuurlijk niet echt strak meer uit... Ook rondsteken gaat best aardig op zich. Kwestie van wennen aan de toch wat veranderde stuureigenschappen, maar dat gaat helemaal in orde komen

Hij ziet er nog lang niet uit zoals het hoort (cockpit nog leeg, schaaltanks nog niet klaar) en er moet nog een hoop aan afgesteld worden. Maar dat is alleen maar leuk om te doen!

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
Hier een foto van de hobby kamer :)

Uploaded with ImageShack.us

t-rex 600 nitro
vario sky-fox 2x
vario airwolf ben ik aan bezig
die haai moet ooit ook nog terug vliegen maar dan met een ander kleur.
greetz

Hoi,

Zal ik dan ook maar eens mijn rijtje showen met de nieuwste telg uit de familie.
Niet heel erg bijzonder spul maar het vliegt.

Van oud naar nieuw

Walkera 4#3 micro heli Main Rotor Diameter: 202mm
Walkera43kl.jpg

Skyartec Wasp V4 (360 size) Main Rotor Diameter: 440mm
waspair.jpg

Art-Tech Hughes 300C (400 sized) Main Rotor Diameter: 630mm
DSC01941.jpg

HK500CMT (500 sized) Main Rotor Diameter: 970mm
DSC02286.jpg

Gr. Dennis

Laatst bewerkt:
Back