Laatste bouwproject :banana:

Mijn laatste bouwproject is nu ook afgerond was en hele klus maar je moet er wat voor over hebben.

Merk :Saarberg
Type : Rowan
Totaal gewicht :4300 gram
tijdstip afronding :20:43 uur

GroteFoto-ZCTKH3JY.jpg

GroteFoto-N3KJPH6I.jpg

Gert-Jan Saarberg

Heel erg gefeliciteerd met je zoon.
Echt een schaalmodel, ik denk 1:10 type Gert-Jan.
Je moet toch echt wel een hele mooie 3D laser/freesmachine in huis hebben wil je dit kunnen produceren?.
Wees maar heel trots op moeder en zoon.
Groetjes Ton...

Van harte kerel.
Geweldig zo'n schaalmodel, ik wist voor ik er zelf een had ook niet hoe mooi het was.

Heren, bedankt voor de leuke reacties.
Van bouwen zal voorlopig wel niet heel veel komen. Maar ach we hebben er iets heel moois voor terug.

Rowan doet het erg goed. En met moeder gaat het ook met de dag beter. Een keizersnee wordt licht over gedacht maar is toch een heftige ingreep.

:thumbsup:

Gert-Jan

hee gert jan gefeliciteerd. mijn vrouw is momenteel in de overuren zij was op de 18e uitgerekend,maar er is nog geen beweging in de goede richting.

gr rene

@ Rene, komt vanzelf mijn rowan was ook 9 te laat, Het is even wennen maar zeker een verijking.

@Leon, doen we zeker in volle teugen.

Gert-Jan

Het gaat om de details bij een schaalmodel...mooi wark!
Gefeliciteerd natuurlijk.
Hier zit bijna de 1e verjaardag eraan te komen, het gaat hard hoor! Maar de afronding is hier nog niet in zicht hoor, iedere paar weken een nieuwe verpakking, meermaal daags de brandstof aanvullen, die overigens iedere paar maanden weer anders moet zijn. Er is zowat een studie voor nodig tegenwoordig om een beetje lekker lopend model te onderhouden..
Jakko

Back