Laatste pag niet te bereiken.

Die link werkt bij bij ook niet.
Zoeken naar pagina duurt zeker 30sec en dan is hij gereed en vervolgens word het beeld helemaal wit.
Anders nooit problemen dit is echt nieuw voor mij.:(

ik heb weliswaar maar 40 pagina;s door andere instellingen maar ook hier werkt pagina 40 niet...

Er wordt de eerste pagina bedoeld (als je de laatst nieuwe berichten bovenaan hebt ingesteld).

Laatste bericht loopt vast en is van:

16 maart 2012, 22:55
Reacties: 1.177
Bouwverslag balsa sportkistje electro - span: ong 85 cm
Bekeken: 97.444
Geplaatst door Jan-Willem R
Ik vlieg met dit model ook op gras. Er zitten...

Ik vlieg met dit model ook op gras. Er zitten wielen onder van 50mm. Gaat prima. Voor meer details: h t t p s ://sites.google.com/site/jwrrommerts/home/specs

Die meneer maar eens vragen of hij dat bericht wil wissen, mogelijk zit het in ZIJN link (nu maar even de h t t etc met spaties gezet.???

Wie geeft dat aan de betreffende vliegmod door.??

Aan Robert doorgegeven. Ook ik kan de pagina niet bereiken. Wellicht een mogelijkheid om de betreffende post te verwijderen. Ik had al wat oude berichten verwijderd die nutteloos waren in de hoop dat het aan de pagina lag. Nu is pagina 79 er niet meer maar is pagina 78 de laatste geworden.

Ik zal nog even checken of het met behulp van het post-id handmatig te verwijderen is.

Baggeraar, jij kunt het wel lezen begrijp ik? Ik heb de laatste post verwijderd maar het werkt nog niet.

Op 1 maart zie ik de post van Jonathan Ghysels nog staan, daarna stond een post van Bramman en daarna zie ik niets meer (op de telefoon kan ik het draadje wel zien maar bij het laden na de post van Bramman doet hij niets meer) Die post van Bramman heb ik ook verwijderd maar er staat blijkbaar nog iets. Geef even de namen door van de mannen die nog een post hebben staan. Ik probeer ze dan wel te verwijderen.

Even op een andere manier geprobeerd. Het was de post van Jonathan Ghysels op 9 maart die de boel deed klappen in dat draadje. Via een omweg deze post kunnen verwijderen. Bij het verwijderen leek de boel even te hangen en kwam er een Database error. Weet niet of ik de schuldige was maar de post is weg en het draadje werkt weer. :banana::banana::banana:

Eerder verwijderde posts die niet de oorzaak waren weer terug gezet.

bouwverslag-balsa-sportkistje-electro-span-ong-85-cm-78

Laatst bewerkt door een moderator:
Kon het niet zien omdat het draadje niet te openen was. Via zoeken op poster (uitgebreid en dan de naam en de berichten laten zien ipv discussies) kon ik een paar posts ondekken die hij dus blijkbaar wel had gedaan maar waardoor de laatste pagina niet meer wilde laden. Aangezien ik niet wist om welke post het ging heb ik alles verwijderd en daarna een voor een de verwijderde post proberen te bekijken. Een post kon ik niet meer openen en toen was de conclusie van mij dat dat de veroorzakende post moest zijn. Deze post geselecteerd om definitief te verwijderen en toen was er een hikje. Forum had daar blijkbaar wat moeite mee. Na een 2 tal minuten was de post weg en werkte het draadje ook weer.

bericht 1167 is hier het laatste bericht.

Het werkt weer.

bedankt Burp, ook namens de anderen denk ik.

vreemd dat het niet het laatste bericht was dan.
Laatste poster moet er dan toen toch nog wel hebben kunnen binnenkomen. . .

Baggeraar, jij kunt het wel lezen begrijp ik?

Nee Martin, dat heb ik uit de krochten van het MBF gehaald.

In het overzicht (forums) kon ik zien wie het laatst had gepost in dit draadje.

Met ( "wie heeft er in dit draadje gepost" (een zoekfunctie die ik ooit opgeslagen heb)) kan je na invullen van het juiste adres, zien wie er hoeveel heeft gepost en dan zoek je naar de naam die je wilt bekijken en klik je op (het aantal berichten) .
Die komen dan in beeld.
Copy en paste die tekst. (zo kon ik het zien)

Dat kan kloppen. Ik had die gezien en definitief verwijderd. Toen bleek dat dat niet werkte moest het wat anders zijn en ben ik voorzichtiger te werk gegaan.

Overigens kon Jonathan er blijkbaar wel in want er waren twee posts geplaatst na de bewuste slecht en die waren beide van Janathan.

... Met "wie heeft er in dit draadje gepost" (een zoekfunctie die ik ooit opgeslagen heb) ...
Klikken op getal in de kolom reacties in overzicht met draadjes geeft overzicht van de posters. Klikken in kolom berichten op aantal reacties achter de naam geeft overzicht van door <naam> geplaatste berichten.

Laatst bewerkt:
Back