Lader lipo's voor 6 cellen?

• Topicstarter Topicstarter mich
  • Startdatum Startdatum
Thunder Power 1010C met een 210 balancer.
Topladertje

Moet je ff vragen aan Richard (Raptor Rulez) die kan er geloof ik voor een redelijke prijs aankomen

Inmiddels is er goede ervaring met de Thunderpower 1010 lader, maar die is lastig te krijgen.

Robbe komt met de Infinity3 deze kan zelfs tot 12 cellen bij max 10 A maar ik heb er nog niet veel van gehoord, dus als er mensen zijn die er inmiddels al ervaring mee hebben hoor ik dat ook graag.

P1001_1-8429.jpg

http://data.robbe-online.net/robbe_pdf/P1101/P1101_1-8429.pdf

gr Remco

Helaas heeft die lader flink minder watts output, dus kan hij je accu's niet zo snel laden. Ook is hij niet, zoals de TP1010, upgradebaar via een speciale USB kabel en software van het internet.

Ik heb mijn TP1010 laders + 210 balancers bij www.b-p-p.com gehaald, als je even zoekt zijn er zat winkels die net onder hun prijs zitten zoals rchover.com etc. Als je Troy dan mailt en verteld over deze prijs krijg je die prijs -5%. Ook willen ze altijd goed meewerken om het binnen te krijgen zonder btw etc.
Boven de $150 betaal je geen verzendkosten, dus dat is vrij ideaal.
Ik heb voor de mijne ongeveer 210 euro betaald per stuk (TP1010 + balancer combo)

Met de TP1010 + 210 balancer kun je je FP4900 6s1p of TP5000's in 30 minuten laden.

Cheers,

Richard

mich zei:
Welke lader kan ik best kopen voor zes lipo cellen te laden.
Bedank voor de informatie, kan mij nog iemand zeggen waar ik de lipo lader"Thunder Power 1010c met 210 balancer"
hier in Begie kan kopen?
Mvg
mich

kan mij nog iemand zeggen waar ik de lipo lader"Thunder Power 1010c met 210 balancer"
hier in Begie kan kopen?

In belgie gaat dat hem niet worden voor een redelijke prijs. Maar bij b-p-p.com sturen ze hem graag op :wink:

Cheers,

Richard

In zoon lijstje "grote" laders kan deze niet ontbreken, weer duurder mar wel 300 watt, voor de 10S 5000mah accu's die snel vol moeten.

Back