Lader met meerdere uitgangen

Hallo,

Ik ben op zoek naar een lader waar ik NiCD mit kan opladen of NiMH dat maakt niet zo veel uit. Maar het liefst wel zo veel als mogenlijk uitgangen.

het probleem is dat er continu volle accu's moeten worden aangeleverd en om daar 5 of meer apparte laders voor te kopen zou extreem duur worden. Daarom dacht ik als er ergesn een lader te koop is waar je rond de 5 uitgangen hebt het laden van de 7,2 Volt / 2 Amp accu's sneller gaat.

Of heeft iemand een andere idee?
bedankt
Roel

Hallo Francis,

Bedankt, er zullen wel nog meer zijn, ben eerlijk gezegt op zoek naar wat minder profesionele en goedkopere :D

Trouwens wanneer ga jij weer vliegen? Ik wil de MP wel eens zien en met jouw erover praten. Dan neem ik mijn Lipoly v2 mee..

DUS NOG MEER SUGGESTIES GRAAG ;)
Groeten
Roel

Simprop heeft de NC-Master Pro, deze kan ook 4 uitgangen tegelijk laden. vanaf 220V. Kan alleen niet zo vinden wat de maximale laadstroom is. Ze spreken wel over snelladen.
Prijsklasse is wat beter dan de pegasus e.d., heb lang zitten twijfelen aan zo'n lader, maar omdat ie niet update-baar is naar Lipo-technologie valt ie buiten de boot.

Als het vanaf 12V moet en met veel Power dan zul je moeten wachten op de Orinoco. Alleen hoe lang het nog duurt en of ie ooit op de markt komt is nog de vraag, deze pagina is al minimaal 1 jaar niet meer gewijzigd "Available Soon!" :)

Rick

P.S.: DE Importeur moet bij mensen met grijze import gaan kijken hoe een Heli eruit ziet die al 3/4 jaar op de markt is ???

Roel,

Je bent elke zondag welkom. Als ik er al niet zou zijn, dan is Paul er wel en die heeft ook een MP, dus dat komt wel goed. Ik ben trouwens best benieuwd naar de Lipoly. Aanstaande zondag ben ik er overigens zeker niet.

De NC Master van Simprop heb ik ook gehad. Het ding werkt , maar daar is dan ook alles mee gezegd. Hij heeft GEEN delta-piek afslag. Alles werkt tijdgestuurd. Hij kost de helft van een Pegasus, maar ik vindt hem maar een kwart waard.

Verder maakt Sommer http://www.sommer-electronic.de/ ook een aantal mooie laders met meerdere uitgangen. Helaas liggen ook daar de prijzen op het niveau van de Pegasus. Ik ben bang dat je een dergelijke lader zoals jij hem zoekt niet voor een spotprijsje zult vinden...

Hallo.

Hoorde dat de NC-Master Pro van Simprop niet meer verkocht werd.
Misschien tweedehands nog aan te komen.

Gr Erwin.

Back