hoi allemaal
ik gebruik nu een lader 5 van robbe, de oude oranje
maar de accu'packs die ik nu gebruik , zijn 2900mAh (in de futaba zender) en 2100 mAh,(ontvanger)beide NIMH
dat word wat lastig laden op 1/10 C
de nieuwe unicharger 6 heeft al betere waarden , maar geen delta peak
ik ben dus eigenlijk op zoek naar een eenvoudige lader waar ik mijn accupacks aan kan hangen en die ze
vol laad in een acceptabele tijd (8 uur of zoiets) en dan afslaat of gaat druppelladen.
ik gebruik nu de 500 mA uitgang , maar dan moet ik niet vergeten de boel er op tijd af te halen
(de zender laat ik eerst helemaal leeg lopen(aanstaan), dus daar is de laad tijd aardig goed van te berekenen,
maar ik ben wel eens wat te laat geweest bij mijn ontvanger pack, en dat was behoorlijk warm geworden
wat ik zoek is dus een lader die:
kan laden met ong. 200mA - 300 mA
meer mag natuurlijk ook :roll:
delta peak o.i.d. heeft
op 230 volt werkt
en (heel belangrijk) niet te duur is 8)
alvast bedankt
johan
ik gebruik nu een lader 5 van robbe, de oude oranje
maar de accu'packs die ik nu gebruik , zijn 2900mAh (in de futaba zender) en 2100 mAh,(ontvanger)beide NIMH
dat word wat lastig laden op 1/10 C
de nieuwe unicharger 6 heeft al betere waarden , maar geen delta peak
ik ben dus eigenlijk op zoek naar een eenvoudige lader waar ik mijn accupacks aan kan hangen en die ze
vol laad in een acceptabele tijd (8 uur of zoiets) en dan afslaat of gaat druppelladen.
ik gebruik nu de 500 mA uitgang , maar dan moet ik niet vergeten de boel er op tijd af te halen
(de zender laat ik eerst helemaal leeg lopen(aanstaan), dus daar is de laad tijd aardig goed van te berekenen,
maar ik ben wel eens wat te laat geweest bij mijn ontvanger pack, en dat was behoorlijk warm geworden
wat ik zoek is dus een lader die:
kan laden met ong. 200mA - 300 mA
meer mag natuurlijk ook :roll:
delta peak o.i.d. heeft
op 230 volt werkt
en (heel belangrijk) niet te duur is 8)
alvast bedankt
johan