Lagers

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Thesk89, 7 feb 2021.

  1. Thesk89

    Thesk89

    Lid geworden:
    7 feb 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Dronten
    Hallo mensen ik zit een beetje met een probleem mijn axial 28 bigblock blijft koppelingsklok lagers opvreten mijn vraag aan jullie is hebben jullie suggesties hoge kwaliteit lagers ofzo en waar je die kunt kopen heb top rc ,euro rc , traxxas geprobeerd maar allemaal kl*te graag hoor ik wat van jullie ! Bij voorbaat dank .Stan
     
    marcolino vindt dit leuk.
  2. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    Ik heb gewoon heel goedkoop 100 chinese lagers gekocht en vervang ze regelmatig. Af en toe smeren en als ze niet meer lekker voelen direct vervangen.

    Maar ik denk dat je gewoon je koppelingsveren en schoenen moet vervangen. Als hier een onbalans in ontstaat zal de kloppelingsklok scheef geduwd worden en zo ook vreemde belastingen op je lagers zetten.En zorg ook voor een beetje schuifbare speling. Door de hitte als de klok uitzetten en als je in de lengterichting geen speling hebt zal de uitzetting de lagers kapot trekken.
     
  3. Thesk89

    Thesk89

    Lid geworden:
    7 feb 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Dronten
    top man bedankt voor het inzicht ik wist niet dat het invloed zou kunnen hebben ben pas begonnen met nitro dus ik ken niet alle ins en outs haha nogmaals bedankt
     
  4. Thesk89

    Thesk89

    Lid geworden:
    7 feb 2021
    Berichten:
    7
    Locatie:
    Dronten
    O ja en wat de topics betreft zal ik er op letten thnx
     

Deel Deze Pagina