Lama v4 heel onstabiel

Bedankt voor de info.
Ja de inner shaft is scheef .
Dus ga ik vervangen.

Je kunt door die shaft over glas te rollen wel checken of deze recht genoeg is om mee te kunnen vliegen, maar als ik het verhaal zo hoor, dan is een nieuwe aanschaffen een beter plan.

Overigens is aluminium onderdelen vragen om problemen wanneer je nog relatief vaak crashed. Het lijkt steviger en dat is het ook wel, maar in de plaats van dat onderdelen breken, zullen ze nu méér onderdelen verbuigen waardoor je uiteindelijk duurder uit zult zijn.

Plastic vliegt, zeker bij deze helis echt minstens net zo goed.

Dus alu is versiering ?
Alleen bij de plastic inner shaft haat ik dat de flybar eraf vliegt.
En waar de flybar in gaat is niet stevig die is ook snel kapot.
De +8mm inner shaft daar heeft de flybar veel spelling in de paarse (alu) is goed vind ik.

Ja, dat zei ik net ook al 80 keer ofzo.. alu op een lama is onzin.

Die speling op het plastic flybar holder deel, maakt niet uit, mijn flybar hangt er maar losjes in, is juist handig als je crasht, dan kunnen de bovenste bladen namelijk gewoon alle kanten op gaan, en het spaart je een kromme flybar. mijne is nu al een maand of 4 zo met veel speling, maar ik heb er nog steeds geen problemen mee gehad.

Maar als het niks doet waarom vliegt mijn heli dan zo snel met die alu set ?
En ik dee vandaag niks aan me lama en vloog vandaag egt heel goed .

Laatst bewerkt:
Maar als het niks doet waarom vliegt mijn heli dan zo snel met die alu set ?
En ik dee vandaag niks aan me lama en vloog vandaag egt heel goed .

Ik denk dat je je vergist in het feit dat betere onderdelen niet zorgen dat je ook een betere piloot wordt.

Je kunt echt beter plastiken onderdelen gebruiken, want zo te horen crash je nog wel eens. Dan is aluminium echt zonde van het geld en het is pas echt nuttig wanneer je vliegt zonder te crashen.

Natuurlijk kan een goed gebouwde aluminum upgrade zorgen voor betere prestaties, maar dat is lang niet altijd zo. Nog los van extra gewicht en misschien een sterkere motor die je er dan ook in zou moeten zetten om daar weer optimaal van te kunnen profiteren.

Kortom, dus ja, plastic is beter. ;)

Ik denk dat je je vergist in het feit dat betere onderdelen niet zorgen dat je ook een betere piloot wordt.

Je kunt echt beter plastiken onderdelen gebruiken, want zo te horen crash je nog wel eens. Dan is aluminium echt zonde van het geld en het is pas echt nuttig wanneer je vliegt zonder te crashen.

Natuurlijk kan een goed gebouwde aluminum upgrade zorgen voor betere prestaties, maar dat is lang niet altijd zo. Nog los van extra gewicht en misschien een sterkere motor die je er dan ook in zou moeten zetten om daar weer optimaal van te kunnen profiteren.

Kortom, dus ja, plastic is beter. ;)
Ok.
Als deze alu onderdelen verbuighen alles in palstic doen.
Bedankt voor reacties.

Back