Lama v4 vraag

• Topicstarter Topicstarter Leftie
  • Startdatum Startdatum
L

Leftie

Guest
Hallo,

Wat een leuk forum is dit, zoveel informatie heeft me enorm geholpen

Nu wil ik de lama v4 2,4 Ghz gaan aanschaffen, wil hiermee een start gaan maken en goed de basis met dit apparaat door krijgen, hopelijk heb ik er een beetje de "feeling"ervoor ....

Nu zie ik veel verschillende prijzen in winkels en onlineshops, maar mensen op dit forum zullen gerust een leuk adres weten om dat daarbij te gaan kopen, voorkeur gaat uit naar een onlineshop.

Op zoek naar een shop die ook veel onderdelen heeft zodat ik heli kan fixen na crash of met de tijd upgraden als ik dat nodig vind met de tijd.Altijd wel handig als je voor zoiets 1 leverancier hebt

Hoor graag even van jullie, wat jullie ervaring is met de verschillende winkels/shops

Hartelijk dank voor de moeite

Ps nog op zoek naar een goede sim om alvast wat te oefenen ...

Gr

Remco

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Leftie!

Bij V-nix.nl (Groningen) is de Lama v4 upgrade (de oranje met de blauwe leds) verreweg het goedkoopst. Staat nu voor 84,95. Ik heb hem zelf ook en het is een hele goede keuze om met de hobby te starten. Hier leer je goed je "stickgevoel" op ontwikkelen wat het evt doorstromen naar een Fixed Pitch of Collective Pitch helikopter eenvoudiger maakt.

Succes met je keuze en hoop dat mijn tip nuttig voor je is geweest.

Groeten, Anton

Hey anton,

Ja ziet er goed uit die site zoiets zoek ik inderdaad.
Wacht nog even reacties van anderen af

Zie dat je in zwaag woont vlakbij mij wat een toeval weer haha

Ieder geval bedankt voor je tip

Gr

Remco

Ik heb mijn lama v4 upgrade via Een RC Helicopter kopen doe je hier | helikopter winkel | E-Sky.
Daar was hij toen ook 84,95 (nu niet meer zag ik ).
Was vrijdags besteld en zaterdag in huis.

Later heb ik er extreme blades bij gehaald in hengelo (www.Heli4u.nl) en dat is een aanrader.
Ik heb 1 set je extreme blades erop gezet na 2 weken oefenen (de 4 upper blades waren allemaal versleten) en nu vlieg ik al ruim een maand met het zelfde setje.
Ja ik crash wel minder, maar toch nog wel eens. En die blades houden zich echt goed.
Mijn tip is: set je extreme blades erbij nemen (boven en onder) en dan eerst de orginele op gebruiken, en dan gaat ze echt lang mee.
Of anders een extra setje upper blades halen, aangezien die het snelste slijten.

Nou succes, ben na ruim 1,5 maand echt verslaafd aan het raken en ben nu aan het verder kijken na een opvolger (FP / CP)

Rctechnics.nl is soms goedkoper dan v-nix maar ok wel duurder .
V-nix of rctechnics allebij perfect ze duurt 1 dag voor je pakket en als het niet goed is kan je gewoon sturen en geld terugkrijgen.
Eskyshop moet je nooit nemen ze reageren niet en duur langer.

V-Nix of RCtechnics. Ik wil niet de regel 'winkelbesprekingen niet toegestaan' overtreden, daarom zal ik verder niet uitwijden over deze twee, maar ik haal daar vrijwel alles vandaan.

Back