Lama vs dragonfly | lama/dragonfly bezitters gevraagd

hallo,

Eerst en vooral me even voorstellen,
Ikzelf ben 17 jaar
Ik rij al 11 jaar met 1/10 buggy's, 1/10 dtm en 1/18 in competitie verband, nu wou ik ook eens beginnen leren vliegen.

Nu heb ik een gelijkaardig topic lopen bij beginners (elektro vliegtuigen) dit is omdat ik er nog niet goed uit ben wat ik precies wil.

1. Eerst zou ik willen weten of het mogelijk is om heli vliegen alleen te leren, dus buiten een club.

2. welk model zou ik kunnen aanschaffen voor rond de 150 euro?

op conrad vond ik dit model

230416_RB_00_FB.EPS.jpg

149 euro

hier is het model te vinden:
Bewijs uw fijngevoelige vingers en verras uw familie en vrienden met uw talent voor het vliegen met modelhelikopters. Met deze elektro-indoor-heli van de nieuwste generatie kunt u al na een korte oefentijd de eerste langere zweefvluchten uitvoeren. En om u gelijkmet de training te kunnen laten beginnen, leveren wij uw heli incl. radiografische afstandsbediening en compleet afgebouwd.
Technische spec.: Rotor-Ø 510 mm • Romplengte 470 mm • Gewicht ca. 350 g.
Omvang levering: Vliegklaar gebouwde modelhelikopter • 4-kanaals FM afstandsbediening • Vliegaccu • Oplader voor vliegaccu • Uitvoerige bedieningshandleiding (Duitstalig).

Vliegplezier voor helikoptervrienden
Incl. 4-kanaals FM-radiografische besturingsinstallatie
Incl. accu en oplader

3. of eerder dit model?

iemand ervaring met dit model?

of ga ik toch beter voor de dragonfly?

Echter lijkt de dragonfly me al een vrij professioneel model, (mss ook moeilijker te besturen?) daarom dacht ik aan het model met de 2 rotors (en zonder staartrotor) heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ben niet van plan om in een clug te gaan vliegen, daarom hoeft het voor mij geen professionele kwaliteit te zijn. (meeste van mijn geld gaat naar de 1/10 wagens)

vriendelijke groeten,

Jan[/url]

Hey jan,