Lama3 Walkera Brushless Metal Version 2.4GHz ERVARINGEN ? ___ (BL Single motor CP Coax!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Psygho (Emil)

Forum veteraan
Als er ooit een coax op de markt kwam met een BL set heb ik mezelf beloofd deze te kopen...

Nu zag ik deze:
De nieuwe lama 3 metal, met maar 1 brushless motor, en een collective pitch, als ik het goed gelezen heb. Word geadverteerd als ideaal foto platform, en als superstabiel door de coax opstelling...

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Lama3 Walkera Brushless Metal Version w/ 2.4GHz 2602 Transmitter

Lama3.jpg

Lama3-1.jpg

Lama3-2.jpg

Lama3-3.jpg

Helemaal mijn stijl natuurlijk. Aluminium, en lijkt tenminste echt op een heli zoals ik dat verwacht. Prijs is een beetje aan de hoge kant, maar op zich geen probleem....

Maar wil hem voornamelijk voor in de woonkamer, voor in de winter, en de slechte dagen....

Iemand ervaring met deze ???

Je ziet nu gelijk al wel dat er een onderdeeltje boven op de rotorkop ontbreekt.
Als die ene losflipt ga je crashen, liever nog 1 ook aan de andere kant zoals het hoort.
Zo zijn al die coax helis, zodatje crashed, en er weer geld in het laatje komt.

Als dat het enige is.... Crashen doe je meestal wel, welke heli je ook neemt...
Zelfs met een vliegtuig lukken sommigen het, en heel enklen doen het ook al met auto´s..
Als ik ervover nadenk heeft het waarschijnlijk meeer met je skills te maken, nou ja gebrek aan, dan aan het materiaal... (electro- mechanische problemen daargelaten)

Ging me meer om het feit of dit wat was, en of er al ervaringen omtrent deze heli.
En of het zou voldoen aan mijn verwachtingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back