land rover defender

• Topicstarter Topicstarter joerii
  • Startdatum Startdatum
J

joerii

Guest
Hallo,

Ik ben al een hele poos opzoek naar een rc land rover defender. Tot nu toe heb ik nog niets gevonden. Is er iemand hier die mij verder kan helpen.

joerii

Deze dan???
Zijn gemaakt van AfwasBakkenSpul. Je weet wel, dat witte "onverwoestbare" plastic. Kan in ieder geval meer hebben dan dat lexaan. Zeker dat van HPI want dat is half zo dik als dat van bijvoorbeeld Proline/Protoform.

hey

k weet intertoys heeft een model van een laro defender 90 opzich ja speelgoed model maar is zeker wat van te maken

1 heb ik er nu gewoon als ninthy en 1 is onderweg om een 109 serie 3 gwt te worden

nu nog flink sparen en een mooi chaiss er onder

kosten van de auto 4 tientjes dus valt wel mee

mvg harm

onder hobby en dan ergens aan het eind

standaar voorzien van voorlichting en op zich een best goede hoge en lage giering. rijd best netjes in terein

alleen vind ik het jammer dat hij op de laro aluminium velgen staat in plaats van op de standaar stalen vijf gaats velgen

mvg harm

de laaste twee fotos is zoals hij orgineel uit de winkel komt

hey als je dan het chassis (voor zover het een chassis te noemen is ) over hebt hou k me aanbevolen.

Ben vandaag even wezen kijken, geen Laro in de schappen von onze lokale intertoys gevonden, ik ga morgen nog ff vragen of ze nog besteld kunnen worden. Wat is het merk van die wagen? Als ik er een vind blijft het chassis over, dus bespreekbaar.

hey

dit is iniedergeval een link waar hij ook te koop is. onderop de laro staat : david halsall international ltd.
item no: lr038
made in china

mvg harm

Back