Land rover Discovery III

Vandaag heb ik de kap van een Land rover Discovery binnen gekregen. Eveneens in G4 challenge kleuren. Ook dit moet weer een scale trail auto worden.
Ik zal ook hier weer een klein bouw verslag van bij houden hier op het forum net als met mijn defender. Een klein nadeel aan deze kap is dat ik er weinig meer aan hoef te doen. Alle toebehoren zitten er al op. Alleen nog de led's in de lampen bouwen en wat materiaal op de imperial dan is het klaar. Aan het chassis wil ik nog wel het één en ander veranderen.

Hier zijn alvast een paar foto's van de kap.
Foto-WDOVABNK.jpg

Foto-N3AODQFI.jpg

Foto-QP4SJ7EE.jpg

groeten Norbert kok

hallo mike,

Deze kap heb ik gekocht van een duitser die hem over had. ik was ook al heel lang op zoek naar deze kap. omdat ik hem niet kon vinden heb ik eerst maar een defender gebouwd. Vorige week kwam ik deze tegen en meteen maar gekocht.
ik heb nu alle lampen gedemonteerd en ben ze nu aan het voorzien van led verlichting.
Deze week komt ook nog de echt werkende lier met de post. De lier is van 3Racing. Past deze niet mooi voor de discovery dan gaat ie op de defender.

Groeten norbert

hallo mike,

...Deze week komt ook nog de echt werkende lier met de post. De lier is van 3Racing. Past deze niet mooi voor de discovery dan gaat ie op de defender.

Groeten norbert

of op een hele mooie grijs/groene pajero.... (-; btw. mooie kap kok!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hééé Thomas,

Hoestie?? ja nou we kunnen wel even kijken hoe de lier bij jou voor de auto staat hoor!! ik bestel er zo weer 1 bij.
Zullen we in het weekend weer even rijden , het zal ja goed weer blijven.

Bis morgen!!

Hééé Thomas,

Hoestie?? ja nou we kunnen wel even kijken hoe de lier bij jou voor de auto staat hoor!! ik bestel er zo weer 1 bij.
Zullen we in het weekend weer even rijden , het zal ja goed weer blijven.

Bis morgen!!

geen probleem, gaan we wel een trial parcour uitzetten met de diep geinvesteerde sate prikkers....

ik heb vrijdag de nieuwe lier binnen gekregen. Deze is alleen voor de Discovery iets te groot daarom heb ik besloten deze voor de Defender te bouwen. (zie bouwverslag Land rover Defender)

groeten Norbert

Back