landings skid

Hoi Gerard,

Nou hij was al binnen. Kwaliteit is redelijk, plastic dus wel voorzichtig doen bij het in elkaar zetten. Geen handleiding dus ik heb een beetje gekeken naar het plaatje op de site. Hoe hij daar gebouwd was vond ik niet helemaal logisch...vooral de gimbal ophanging niet dus dat heb ik wat aangepast. De dwarsbalk zal je wel vast moeten zetten of lijmen want die valt er zo uit. Voor het geld best leuke skids, geen top kwaliteit maar goed te gebruiken en wel erg licht dus dat is een plus punt.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Lijm die tussenstang goed vast (epoxy) want die gaat als eerste los. Leuk en lichte l.gear. Ik heb ze meerdere malen op een F450 gebouwd. Door de lipo op die manier onder het frame te hangen, werd alles ook wat stabieler. Maar maak het op 3S niet te zwaar ...

@ Eclipse, ik heb helaas nog steeds geen weegschaal :-) maar ik schat zo'n 300-350 gram, hij voel echt super licht als je hem oppakt.

@ Burg, ja dat komt wel goed :-)

hoi schiksie

je had hem toch redelijk snel binnen dan
het ziet er goed uit toch ik wacht even af hoe hij verder bevalt bij jou
wellicht dat ik er dan ook een bestel bedankt voor de info.

mark
heb jij degene die ik wil ook wel eens gehad is lijkt mij zwaar zat voor mijn
mobius of niet hoor het graag van je (spulletjes nog niet binnen bij je )

Ik heb er nu een Gimbal onder zitten Gerard. Ik zet zondag even het F550 frame erop en dan eens kijken hoe het gaat met de mobius op die Gimbal :-)

Hoi Gerard,

Nou het ging perfect moet ik zeggen maar het wordt toch te zwaar moet ik zeggen. Normaal vlieg ik bijna 9 min met een 5000 of 4000 3c Mah maar met de skids en gimbal met daarop een mobius en FPV apparatuur houdt je zo'n 6 minuten over. Ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van de mobius die ik gewoon op de gimal geplakt had, de beelden zijn super stabiel zonder enige vorm van jello en doen bijna niet onder voor de GoPro. Ik zal morgen het filmpje eens even posten. Ik ga toch eens proberen de ophanging voor de Gimbal bovenop het frame van de F550 te monteren. Met 2 buisjes waar je dan de gimbal tussen kan hangen.

ok dat is zonde maar ik gebruik geen gimbal geen fpv dus mijne is zeker lichter en heb een 450 en jij een 550 die zal ook wel wat zwaarder zijn neem ik aan

maar ben benieuwd hoe het eruit ziet maak eens een foto van je setup als je wilt
filmpje ben ik ook erg benieuwd naar ik ga zo even testen met een eigen gemaakte steun
voor de mobius

hoi schiksie

bedankt voor het filmpje man top leuk in elkaar gedraaid ook
ziet er goed uit beter als mijn film materiaal maar heb ook nog geen gimbal
vind hem alleen met het draaien wat schokkerig maar dat kan ook aan YouTube
liggen natuurlijk bedankt voor de info en het plaatsen man

je woont wel lekker daar trouwens zo in het veld zag op de achtergrond de vuilverbranding daar heb ik ook nog wel eens aan gewerkt tijdens de bouw

grt gerard

hoi schiksie

bedankt voor het filmpje man top leuk in elkaar gedraaid ook
ziet er goed uit beter als mijn film materiaal maar heb ook nog geen gimbal
vind hem alleen met het draaien wat schokkerig maar dat kan ook aan YouTube
liggen natuurlijk bedankt voor de info en het plaatsen man

je woont wel lekker daar trouwens zo in het veld zag op de achtergrond de vuilverbranding daar heb ik ook nog wel eens aan gewerkt tijdens de bouw

grt gerard

Ha ha ja dit is in Weurt :-) ja ik moet nog steeds even kijken naar dat schokken, of het met het originele materiaal ook zo is.

Ik heb nou zelf maar iets in elkaar geflanst Gerard. Beetje jelloo maar dat komt omdat ik de buis nog moet fixeren en de mobius zelf eigenlijk ook :-). Maar het begin is er. Ik vind de Gimbal van GLB nog steeds te zwaar dus ik denk dat ik er ook een lichtere op ga zetten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back