H
hezik
Guest
Praktisch elk toestel blijft wel langer in de lucht dan de genoemde 15 minuten. De mensen die aangeven vluchttijden van 15 minuten te hebben, bedoelen daar doorgaans 'normale vluchten' mee waarbij er voor de accu's een veilige marge aangehouden wordt.
Voorbeeld.. mijn Extra 260 Electro heeft een 'normale vluchttijd' van 12 minuten. Als topicstarter dat leest, denkt hij, 'dat vliegt ook niet lang, maar 12 minuten'. Dat is echter de waarde voor een 'normale vlucht'.
Zou ik een vlucht lang zoveel mogelijk letten op stroomverbruik, dus min of meer zo langzaam mogelijk rondjes draaien, zou ik de 30 minuten waarschijnlijk wel halen.
Het hangt er dus een beetje vanaf wat je wil. Als je continu volgas wilt stickbangen, zal het met een electro-setup lastig worden om _echt_ lange vliegtijden te halen.
Verkijk je overigens niet op die 'maar 15 minuten'. Als je 'normaal vliegt', dus niet zweeft, willen de meeste mensen na 15 minuten echt wel landen, om even 'tot rust' te komen..
Voorbeeld.. mijn Extra 260 Electro heeft een 'normale vluchttijd' van 12 minuten. Als topicstarter dat leest, denkt hij, 'dat vliegt ook niet lang, maar 12 minuten'. Dat is echter de waarde voor een 'normale vlucht'.
Zou ik een vlucht lang zoveel mogelijk letten op stroomverbruik, dus min of meer zo langzaam mogelijk rondjes draaien, zou ik de 30 minuten waarschijnlijk wel halen.
Het hangt er dus een beetje vanaf wat je wil. Als je continu volgas wilt stickbangen, zal het met een electro-setup lastig worden om _echt_ lange vliegtijden te halen.
Verkijk je overigens niet op die 'maar 15 minuten'. Als je 'normaal vliegt', dus niet zweeft, willen de meeste mensen na 15 minuten echt wel landen, om even 'tot rust' te komen..