langer vliegen

hallo,
ik heb een dji f550 met naza m lite. met de standaard motoren van dji en de e300 regelaars.

ik vlieg met 1 4s lipo van 5000mAh denk dat deze 40c is kan dat niet met zekerheid zeggen.

ik kan nu +- 9-10min vliegen. ik vind dit wel wat aan de korte kant voor fpv te vliegen.

is er een mogelijkheid om toch om en bij de 20 min te behalen en toch nog wel power over te hebben?

20 minuten kan je wel vergeten denk ik. Wellicht kun je nog naar 4s 5800mah kunnen gaan maar dat is wel een beetje de max voor een f550 denk ik. Vlieg je fpv of heb je echt een gimbal met landingsgestel? Je zou nog kunnen overwegen om carbon props te kunnen nemen. FPV bedoel je racen? Of hoveren en op een schermpje kijken? 9 a 10 min klinkt mij niet vreemd igg

ik vlieg fpv niet om te racen maar gewoon om overal wat rond te vliegen en dan heb ik een 2e camera om eventueel alles te filmen en foto's te nemen. Deze zou ik dan onder een gimball hangen.

En de standaard NAZA instelling voor de accuspanning is wel erg veilig. Kan zomaar een paar minuten schelen. Kijk eens hoe lang het duurt om de accu met 5A te laden, dan heb je een idee hoe ver de accu echt leeg is.

Ja naza voltageprotection uitzetten en lipo beepers op je lipo zetten. Dan kijken hoelang t duurt in een hover voordat de beeper los gaat. -25% van die tijd halen en je hebt een ruime marge. Dat is dat je echte vliegtijd

Bij mij ging de multi bij 3.7 volt per cel rood knipperen.
Wat is een veilige waarde als setting?
Leeg is toch 3.2 volt?

Ja kan t inderdaad op laag zetten. Maar het schijnt dat die waardes niet altijd even betrouwbaar zijn. + dat je quad dan ineens gaat landen waar je t niet wilt. Doe mij maar liever een kapotte lipo dan een quad die in een boom land.

Hallo die voltage protection zet ik uit hoor. Dus dat is het probleem niet. Ik vlieg met een 5000mah lipo dus daar mag max 3500ma uitgehaald worden en dat bereik ik bij 10min vliegen dus dit is mijn maximum tijd he

Hallo die voltage protection zet ik uit hoor. Dus dat is het probleem niet. Ik vlieg met een 5000mah lipo dus daar mag max 3500ma uitgehaald worden en dat bereik ik bij 10min vliegen dus dit is mijn maximum tijd he

Ik heb momenteel nog 2200mah.
En mijn warning staat op 3.7 Volt.
Dan gaat er ongeveer 1500 in volgens,de,lader.
Vliegtijd?
6 minuten of minder.

Ja maar je hebt wel wel de dubbele capaciteit. Je zult dus niet het dubbele aan vliegtijd krijgen maar wel een deel meer, je hover throttle wordt ook hoger door het extra gewicht.

2x 5000 gaat zn vliegtijd niet verhogen denk ik hoor. Dji 550 heeft gewoon niet genoeg power om dat fatsoenlijk te kunnen vliegen

Back