LB dagen 2017

Wil iedereen die van plan is te komen, dat hier even laten weten voor ~ 20 sept.? Dit i.v.m. de planning van de catering.

Bij leven en welzijn doe ik graag mee met de fly-in.

Wellicht dat we nog iets kunnen in de richting van Webra vliegen, ik organiseer niets, maar als er spontaan iets ontstaat....

Een Record-Cup achtige competitie vergt enige organisatie en toewijding van deelnemers. Dat slaat een gat in de dag. Toen ik in 2013 voor het eerst een Almeerse LB-dag bezocht vroeg ik mij af waarom er geen STAKA-achtige wedstrijd werd gehouden maar inmiddels verheug ik mij op de ontspannen "meet-and-greet" sfeer. Mocht er in Almere een aparte Record Cup wedstrijddag ontstaan dan doe ik graag mee, maar integreren in de LB-dagen heeft niet mijn voorkeur.

Bij leven en welzijn doe ik graag mee met de fly-in.

Een Record-Cup achtige competitie vergt enige organisatie en toewijding van deelnemers. Dat slaat een gat in de dag. Toen ik in 2013 voor het eerst een Almeerse LB-dag bezocht vroeg ik mij af waarom er geen STAKA-achtige wedstrijd werd gehouden maar inmiddels verheug ik mij op de ontspannen "meet-and-greet" sfeer. Mocht er in Almere een aparte Record Cup wedstrijddag ontstaan dan doe ik graag mee, maar integreren in de LB-dagen heeft niet mijn voorkeur.
Nee, dat laatste is ook zeker niet de bedoeling. Gewoon zien wat er gebeurt wel.

Nog meer aanmeldingen? Voor de dag, dan...

Ik had hem een mailtje gestuurd en wacht nog op zijn antwoord, ik laat je nog weten of hij meekomt!

Da's mooi!
Zojuist doorgekregen dat de catering hetzelfde basisniveau zal hebben als in mei.
Daarom breng ik m'n eigen broodje mee.....
Ik hoop dat Gerben of Mark het clubhuis kunnen openstellen.

Houd deze berichtenlijn in de gaten voor verdere details!

Ik ben er om 10:00. Dan de cirkels uitzetten en aansluitend beginnen met vliegen. Het weer in de loop van de dag lijkt slechter te worden.

De LB dag van vandaag is helaas volledig in het water gevallen! Toch is er geen wanklank gevallen, de vliegers die er waren hadden in de MVA kantine zat te bespreken, te ouwehoeren en grapjes te maken. Het was gezellig. Tussen de buien door is er ook nog wat gevlogen, maar tegen half vier was het duidelijk dat het weer niet echt zou beteren (hoewel, nu ik dit schrijf schijnt er een voorzichtig zonnetje) en zijn we maar weer huiswaarts getrokken. Volgend jaar mei beter!

De dank gaat natuurlijk aan alle aanwezigen, omdat we met z'n allen de LB dag ZIJN.

Ik keek vanochtend uit het raam.... Zonnig, een beetje wind....:mad:
Inmiddels tocht het al weer behoorlijk, dus dat verzacht de pijn een beetje.;)

Back