Lijkt me een prima keuze.
En ja...weet je, je moet ook niet overdrijven.....als je veertjes in je roeren gebruikt dan is speling al geen issue meer....slechts resolutie/nulstelling. Voor een Mimi/mini (en dit is mijn mening) is de gemiddelde servo als deze echt wel voldoende. In mn huidige MiMi heb ik twee cheapo servos zitten, en dat vliegt pri-ma ! Instellingen blijven ok, en resolutie is ook goed.
En ja, dit zijn de servo's die ik heb opengemaakt. Overigens, tzijn dezelfde servo's die ik nu gebruik in mijn niobe op ailerons....en geen speling (door veertjes) , + laag stroomverbruik, en voldoende hoge resolutie. (servoarm --> roerhevel = 2:1) Het zit wel aan de grens...dus 1 klikje trim op ailerons is soms n'et genoeg verandering in vlieggedrag........edowch ..mijn testje eerder liet zien dat de resolutie van deze servo vergelijkbaar is aan de D47....
Ik denk dat deze twee kapot zijn gegaan omdat er bezuinigd is op beveiliging tegen spanningspiekjes / reverse polarity......
Dus, opletten, maar ze zijn wat mij betreft echt wel geschikt voor DLG...al kan beter zeker !! (en ervaring op basis van 2 maanden zwiepen met deze servos)