Lease MiMi.Ni + Ballo DLG = MIDI-LeaseAllo ?

baf10ced2bf47178d67f45915a40e161.jpg

huey was er vandaag ff, heb ik gelijk mn roertjes voor de midi [emoji16] . Ik heb ze nog zelf gemaakt ook.... (was ik helemaal vergeten)

hahahah

Laatst bewerkt door een moderator:
c40c9e21ccaf2058c5533c58a4924dcc.jpg

eindelijk mn servo, s ! Wel gek eigenlijk, ze zijn niet rated voor 1S volgens neil...terwijl ze hier op de werkbank tot 3 volt goed lijken te werken......

Jeroen heeft nog een kapje liggen dus dit gaat een kekke midi worden.

Mgoed, ik kan weer verder!

Sent from my iPhone 6

Laatst bewerkt:
Lijkt me een prima keuze.

En ja...weet je, je moet ook niet overdrijven.....als je veertjes in je roeren gebruikt dan is speling al geen issue meer....slechts resolutie/nulstelling. Voor een Mimi/mini (en dit is mijn mening) is de gemiddelde servo als deze echt wel voldoende. In mn huidige MiMi heb ik twee cheapo servos zitten, en dat vliegt pri-ma ! Instellingen blijven ok, en resolutie is ook goed.

En ja, dit zijn de servo's die ik heb opengemaakt. Overigens, tzijn dezelfde servo's die ik nu gebruik in mijn niobe op ailerons....en geen speling (door veertjes) , + laag stroomverbruik, en voldoende hoge resolutie. (servoarm --> roerhevel = 2:1) Het zit wel aan de grens...dus 1 klikje trim op ailerons is soms n'et genoeg verandering in vlieggedrag........edowch ..mijn testje eerder liet zien dat de resolutie van deze servo vergelijkbaar is aan de D47....

Ik denk dat deze twee kapot zijn gegaan omdat er bezuinigd is op beveiliging tegen spanningspiekjes / reverse polarity......

Dus, opletten, maar ze zijn wat mij betreft echt wel geschikt voor DLG...al kan beter zeker !! (en ervaring op basis van 2 maanden zwiepen met deze servos)

Laatst bewerkt:
Maar dat wil ik juist ook niet. Daarom gezocht naar goedkope, maar toch goede servo's. Het commentaar wat op de site van hen staat lijkt ongecensureerd. De prijs is iets meer dan de helft. Niet geschikt voor 2S lijkt me. Na veel wikken en wegen nu gekozen voor 1S

Het ging me er meer om dat ze gestopt zijn met werken en dat in zo'n korte tijd...

ca9354c7519523766400e7cfceaf8b06.jpg

mooi kapje van jeroen gekregen, erg blij mee ! :thumbsup:
morgen roertjes erop, kapje erop, servo's in vleugel en zondag zwiepen met deze midi !!

Sent from my iPhone 6

Laatst bewerkt:
0905f361b7d9ef362bd3eac55138e078.jpg

even aftekenen afmetingen klepje op een papiertje. Wrijven met vieze handen van het net in de tuin werken en een stukje van een enveloppe van interpolis maken dit klusje super makkelijk.

Sent from my iPhone 6

6d7514bb44a1b3e91a114ef75bea88fa.jpg

de vleugel zit vol met allemaal losse tapejes , die gaan we aanpassen. dus alles eraf halen en meisjes tape erop

Sent from my iPhone 6

Back