Led verlichting voor usm rc-2

• Topicstarter Topicstarter marcelinets
  • Startdatum Startdatum
M

marcelinets

Guest
Goedenavond iedereen.

Ik heb topic verlichting helemaal gelezen,maar kan geen antwoord op mijn vragen vinden,misschien dat anderen mij op weg kunnen helpen.
Ik heb geen ervaring met relais,elektro,en die dingetjes die je moet solderen,kan even niet op hun naam komen.

Ik zoek led verlichting voor mijn nieuwe project,daar ik ben verwezen om gebruik te maken van de usm-rc-2.
Maar welke led verlichting is hiervoor het meest geschikt? of complete sets.
En is het mogelijk om deze te verlengen,omdat mijn nieuwe te bouwen truck/brandweerwagen ongeveer 70 cm lang is.

Ik probeer een kosten plaatje te maken wat het eventueel gaat kosten.
Info mag ook via een pb.

Alvast dank.
Groet Marceline

gewoon losse leds bestellen, bijv bij leds-buy of ledtuning.

hier kan je ook de weerstand calculator gebruiken om je weerstanden te berekenen
complete set zijn er volgens mij niet voor de USM-RC2

gr
Koos

hallo Marceline,

Als je zelf niet wil of kan solderen, klik even op onderstaande link.

Servonaut Online-Shop - Servonaut L3H

Dan kom je op de site van servonaut. Deze verkopen universele komplete sets voorbedrade ledjes met voorschakelweerstanden t.b.v. 7,2V of 12V rijsytemen.
Verlengen van de aders is zondermeer mogelijk en is niet van invloed op de werking.

Mogelijk zijn er nog meer aanbieders, maar deze kwam als eerste bij me op.

Suc6 met je voorbereidingen.;)

Gr.
Raymond.

In de gebruiksaanwijzing staat welke weerstand je nodig hebt bij welke spanning per led. Zelf ga ik naar een elektro zaak die nog losse leds verkoopt en vraag gewoon wat ik nodig heb, zij kunnen je precies vertellen welke weerstand bij welke led en spanning.

Je kan ook een kant en klaar lichtunit gebruiken
zoals b.v. die van R2Hobbies. Die gebruik ik ook in
combinatie met de Beier module.

Bedankt allemaal voor jullie hulp.

Ik heb de link even opgeslagen Timmi.