Led Verlichting

Hallo, ik denk dat er waarschijnlijk al genoeg topics zijn die met zo`n titel begint maar als je de zoek functie gebruikt kom je in topics die er niks mee te maken hebben.

Ik wilde graag mijn Tamiya TT-01 met de standaart subaru kap (zwart) een beetje met verlichting tunen. Ik denk dat het besten gewoon blauw/wit voor en rood achter of staat er iets super mooi bij een zwarte kap. Verder maakt mij niet uit dat je hem onder de auto aan moet zetten hoef niks op me zender te hebben (als het niks voorsteld, dan wel) Ik weet niet of dit mogelijk is en jullie nog meer informatie nodig hebben?

Verder weet ik niet zo veel over led lampjes alleen dat je weerstand er tussen moet hebben van bijv:

9volt:
Led: 2,8V
Rest: 6,2V

Dat daar een weerstand tussen moet maar geen idee hoe of wat?

Kan iemand mij helpen/aanraden?

Hartelijk bedankt:

Gr,

Roel

je kunt ook van 3racing de verlichtingsset kopen ben je voor 20 dollar + eventuele verzendkosten klaar. op youtube staan er genoeg filmpjes van

Laatst bewerkt:
Maar dat is lang niet zo leuk als een paar ledjes kopen en lekker prutsen met je vader er aan alles doet het schakelaar eraan baterij etc 2x2 wit voor 1x2 rood achter.
Morgen volgen er wat foto`s.

Back